/////عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بر این بودکه لغایت تا دوم خرداد پارلمان اصلاحات تشکیل شود اما متاسفانه این طرح بیش از حد انتظار و معمول در کمیته مانده است.

میرزابابا مطهری نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت و گو با خبرنگار احزاب وتشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره آخرین وضعیت تصویب پارلمان اصلاحات اظهار کرد:کلیات طرح پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مدت زمان زیادی است که به تصویب رسیده و در اختیارکمیته سیاسی شورا قرار گرفته تا جزئیات آن نهایی شود.

وی افزود:طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بر  این بودکه لغایت تا دوم خرداد پارلمان اصلاحات تشکیل شود اما متاسفانه این طرح بیش از حد انتظار و معمول در کمیته مانده است.

گفتنی است  ؛عبدالواحد موسوی لاری درباره طرحی که اخیراً در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با عنوان پارلمان اصلاحات به‌تصویب رسید، اظهار کرد: این پارلمان در حقیقت یک تشکیلاتی است که بعد از شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان نهاد بالادستی شورا کارش را شروع می‌کند. 

وی درباره احتمال تغییر در ساختار شورای سیاست‌گذاری گفت: ممکن است برخی تغییرات حاصل و به اعضای شورای سیاست‌گذاری اضافه شود.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز متشکل از نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی شخصیت‌های حقیقی تشکیل شده و ریاست آن را محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس به‌عهده دارد. عملکرد این شورا مورد انتقاد برخی احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب مردم‌سالاری، اعتماد ملی و اراده ملت است که منجر به ارائه دو لیست در انتخابات شوراهای پنجم توسط اصلاح‌طلبان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار