طاهرنژادعضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت:کلیات پارلمان اصلاحات درشورای هماهنگی جبهه اصلاحات مصوب و تدوین ساز و کارا آن به کمیته سیاسی شورا ارجاع و در دستور کارجلسه مورد بررسی قرار گرفت و امروز نیز در ادامه جلسات قبلی کمیته بررسی خواهد شد.

یدالله طاهر نژاد عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره تصویب طرح پارلمان اصلاحات اظهارکرد:کلیات پارلمان اصلاحات  درشورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تصویب رسیده و تدوین ساز و کاراجرایی آن به کمیته  سیاسی شورا ارجاع  و  در دستور کارجلسه موردبرسی قرار گرفت و امروز نیز در ادامه جلسات قبلی کمیته درباره آن بحث خواهد شد.

وی افزود:پارلمان اصلاحات به عنوان نهاد بالادستی اصلاح طلبان و مجموعه های دیگر  ذیل این مجموعه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

طاهر نژاد تصریح کرد: پارلمان اصلاحات به عنوان نهاد قانون گذار اصلاح طلبان نقش آفرینی می‌کندو شورای عالی سیاست گذاری ، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و احزاب اصلاح طلب باید سیاست های اجرایی خود را با پارلمان اصلاحات تطبیق دهند.

بیشتر بخوانید:

تغییرات در ساختار اصلی جبهه اصلاحات کلید خورد/شورای مشورتی منحل و پارلمان اصلاحات جایگزین آن شد

حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت: اصلاحات به دلیل ضعف‌های شورای عالی نیازمند ساختار جدید است

طرح پارلمان اصلاحات بیش از حد انتظار در کمیته خاک خورد/هنوز جزییات طرح نهایی نشده است

پارلمان اصلاحات در راس امور اصلاح طلبان قرار خواهد گرفت/تمام تصمیم‌گیری‌های مهم در این پارلمان گرفته خواهد شد

گفتنی است  ؛عبدالواحد موسوی لاری درباره طرحی که اخیراً در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با عنوان پارلمان اصلاحات به‌تصویب رسید، اظهار کرد: این پارلمان در حقیقت یک تشکیلاتی است که بعد از شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان نهاد بالادستی شورا کارش را شروع می‌کند. 

وی درباره احتمال تغییر در ساختار شورای سیاست‌گذاری گفت: ممکن است برخی تغییرات حاصل و به اعضای شورای سیاست‌گذاری اضافه شود.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز متشکل از نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی شخصیت‌های حقیقی تشکیل شده و ریاست آن را محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس به‌عهده دارد. عملکرد این شورا مورد انتقاد برخی احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب مردم‌سالاری، اعتماد ملی و اراده ملت است که منجر به ارائه دو لیست در انتخابات شوراهای پنجم توسط اصلاح‌طلبان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار