اختصاص ۹۶ هزار میلیارد تومان بودجه به تأمین اجتماعی

معاون حقوقی سازمان تأمین اجتماعی از اختصاص ۹۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای تأمین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی سازمان تأمین اجتماعی در آئین تودیع و معارفه مدیران تأمین اجتماعی لرستان که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد گفت: تأمین اجتماعی امروز توانسته به‌عنوان یک سازمان درخور در جایگاه ارزشمند خدمت گذاری اقدام کند و در دولت تدبیر توانسته بر روی ریل اصلی خدمت گذاری خویش باشد و به‌دوراز حاشیه، سلیقه، باند و جناحی و تنها با راهکار اساسی که توسط مقام معظم رهبری تدوین‌شده در عرصه کارآمدی در راستای خدمت گذاری به جامعه تلاش کند.

وی افزود: امسال بودجه تأمین اجتماعی در کشور ۹۶ هزار میلیارد تومان است که توسط هیئت‌امنا مصوب شده و سبب افتخار است که امسال نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان ماهانه برای پرداخت مستمری به مردم پرداخت می‌کند.

معاون حقوقی سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: با راهبرد توسعه اقداماتی در عرصه درمانی انجام‌شده و در سال‌های اخیر سه درمانگاه در استان تجهیز و بهره‌برداری شد و دستگاه ام ار‌ای و سی‌تی‌اسکن و سنگ‌شکن برای توسعه درمان فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه سه بیمارستان در لرستان ارتقا داده شد و با بهترین استاندارد‌ها در خدمت بیماران آماده است بیان کرد: راهبرد ما در عرصه بیمه‌ای این است که خدماتی آسان‌تر، شفاف‌تر، بهینه‌تر و به‌هنگام‌تر از گذشته برای بیمه‌شدگان قرار دهد و تلاش کردیم فراتر از سلیقه با استفاده از کاربرد، ای‌تی و نظام‌مند کردن خدمات تلاش کردیم تا خدماتی متناسب با استاندارد روز ارائه دهیم.

تاج‌الدین تصریح کرد: در عرصه ملی نیز به‌عنوان قطب تأثیرگذار حضور داریم و با تعامل و گفتگو با عرصه‌های تصمیم‌ساز کشور و با عنایت دولت در بودجه سازمان، یک ظرفیت عظیم در طول تاریخ سازمان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان هرماه ۷۰ میلیارد تومان پرداخت مستمری، ۲۵ میلیارد تومان هزینه درمان و به‌طور میانگین هرماه ۱۰۰ میلیارد تومان در لرستان هزینه می‌شود و از دولت و از فروش نفت درآمدی ندارد و با مدیریت و تعامل تلاش کردیم با راهبرد‌ها و اقداماتی برای بخشودگی جرائم کارفرمایان اقداماتی انجام شود.

معاون حقوقی سازمان تأمین اجتماعی بابیان اینکه تلاش کردیم تعامل را با جامعه کارفرمایی بیش از گذشته بیشتر کنیم گفت: جامعه کارفرمایی بازوی توانمند جامعه کارفرمایی است و طی این سال‌ها تلاش شده اگر کارفرمایی دچار مشکل شد به کمک او بشتابیم.

وی اظهار داشت: همچنین توصیه می‌شود دکتر جهانی از ظرفیت‌های مختلف استان به نحو احسن و ارزشمندتر از گذشته استفاده کند تا بتوان شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

انتهای پیام/م

۹۶ هزار میلیارد تومان بودجه به تأمین اجتماعی اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.