سلطانی فر: هرکس جای من بود در صحنه گل تیم ملی بیشتر می‌پرید/ شاگردان کی روش به قول خود وفا کردند

وزیر ورزش و جوانان گفت: تنها صحنه پرش من در زمان گل ایران را دیدید، اما شاید هر کسی جای من بود بیشتر می‌پرید.

سلطانی فر: هرکس جای من بود در صحنه گل تیم ملی بیشتر می پرید/ شاگردان کی روش به قول خود وفا کردندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه میهمانی سفارت ایران در روسیه اظهار کرد: هنرمندان و ورزشکاران ایرانی در سطح جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.اقدام ارزشمندی از سوی ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی انجام شد و این امر از لحاظ روحی و روانی بین مردم و تیم ملی فوتبال ایران تاثیر مثبتی دارد. شاریط به شکلی است که بازیکنان حس می‌کنند بین هموطنان خود بازی می‌کنند. حضور ایرانی‌ها در شهر‌های محل برگزاری دیدار‌های تیم ملی شاخص و ارزشمند است. امیدواریم هواداران در ۲ بازی آینده هم با همین شور و شعف از تیم ملی حمایت کنند. هنرمندانی هم که در کنار بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران هستند از لحاظ روحی تاثیر دارند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پیروزی بزرگ شیرمردان فوتبال ایران که می‌دانم هر تپش قلبشان و هر جوشش خونشان برای بزرگی و عظمت ملت ایران است، تبریک می‌گویم. یکی از دلایل این پیروزی حمایت هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه از ملی پوشان بود. با همین حمایت‌ها می‌توانیم گام‌های بعدی را هم در شان ورزش ایران برداریم.

او درباره پرش جالبش پس از به ثمر رسیدن گل برتری تیم ملی فوتبال ایران در بازی با مراکش تصریح کرد: شما تنها همان صحنه را دیدید و سایر حرکات من را ندیدید! واقعیت این است که در آن لحظه احساس عجیبی داشتم و حس کردم آن توپ گل می‌شود. البته فکر نمی‌کردیم دفاع مراکش گل بزند. با سفیر ایران هم که صحبت می‌کردیم، گفتیم زمان گل ایران فرا رسیده است. شاید هرکس جای من بود بیشتر از من می‌پرید. به هر حال این پیروزی تاریخی رخ داد. در چهار دوره قبلی جام جهانی با انجام دادن ۱۲ بازی، ۸ بار باخته ایم و در سه دیدار هم مساوی کرده ایم. تنها یک بار مقابل آمریکا به پیروزی رسیدیم که آن هم دیدار تاریخی با آمریکا بود. برتری مقابل مراکش هم در نخستین بازی ما در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رقم خورد که بسبار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ روز چهارم

نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

سلطانی فر درمورد ارزیابی اش از شرایط تیم ملی در بازی با اسپانیا گفت: با همه توان به مصاف اسپانیا می‌رویم و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. من از ابتدا هم گفتم هرچند تیم ملی فوتبال ایران آماده سازی خوبی نداشته است، اما به این تیم امیدوارم. این بچه‌ها قول داده بودند در روز عید فطر به ملت قهرمان ایران عیدی بدهند که به قولشان وفا کردند. مردم ایران هم با تمام توان اراده کرده اند پشت سر تیمشان بایستند تا این تیم نتایج خوبی بگیرد. ما هم تمام توانمان را بسیج کرده ایم تا تیم ملی فوتبال ایران با بهترین شرایط در جام جهانی شرکت کند.

او درباره بحث تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فدراسیون فوتبال مذاکراتی با کارلوس کی روش انجام داده است، اما فکر می‌کنم اکنون باید تمرکزمان را روی ۲ بازی بعدی بگذاریم تا مقابل اسپانیا و پرتغال هم نتایج خوبی بگیریم. بدون شک فدراسیون با امکاناتی که در اختیار دارد، بهترین تصمیم را می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۹ به دلیل بدهی این ۲ باشگاه گفت: مشکلی وجود ندارد. همانگونه که همه می‌دانند برای نخستین بار در تاریخ، ۲ تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس از لحاظ سازماندهی، تامین منابع مالی، بهره گیری از بازیکنان و کادرفنی باکیفیت در بهترین شرایط خود هستند. برای اولین بار است که این ۲ تیم به صورت همزمان قهرمان جام‌های داخلی می‌شوند و در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار می‌گیرند. آن‌ها دل ۵۰ میلیون هوادار خود را شاد کردند. بنیه اصلی فوتبال ما استقلال و پرسپولیس هستند و هر زمان حال سرخابی‌ها و تیم‌های بزرگ شهرستانی خوب بوده است، حال تیم ملی هم خوب بوده است. تمرکز وزارت ورزش در ۲ سال اخیر روی این تیم‌ها بوده است و سعی می‌کنیم استقلال و پرسولیس بدون هیچ مشکلی به فعالیتشان ادامه دهند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

اظهارات مسعود سلطانی فر درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار