مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال‌های زیادی روی ملی پوشان کار کردیم و می‌خواهیم تاریخی را در فوتبال ایران خلق کنیم.

اوسیانو: می خواهیم تاریخ را در فوتبال ایران خلق کنیم/ با بازیکنان فارسی صحبت می کنیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوسیانو داکروز مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحال هستیم که در بازی نخست مقابل مراکش کارمان را به خوبی انجام دادیم و از سال ۲۰۱۵ روی این برنامه کار کرده بودیم.

او افزود: آرزو و رویا ما صعود به دور دوم رقابت‌ها است و مطمن هستیم انرژی‌های خوبی به تیم ما منتقل شده است. البته به قول کی روش، وظیفه داریم که جایگاه پیراهن ایران را بالا نگه داریم و سبب افتخار مردم ایران شویم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

کروز ادامه داد: از مربیان اسپانیا و پرتغال شناخت خوبی داریم و این موضوع می‌تواند به ما کمک کند، اما بازیکنان باید بدانند این ۲ تیم توانایی‌های بالایی دارند و باید آماده باشند.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شانس صعود ایران به مرحله بعد جام جهانی خاطرنشان کرد: سال‌های زیادی روی تیم ملی کار کردیم و می‌خواهیم تاریخی را در فوتبال ایران خلق کنیم. از طرف بازیکنان و کادرفنی قول می‌دهم که همه تلاش‌می‌کنند که این رویا محقق شود.

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ روز چهارم

نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

اوسیانو در پایان گفت: با بازیکنان فارسی صحبت می‌کنیم تا تیم‌های حریف متوجه نشوند، اما من نیم‌نگاهی هم به نیمکت اسپانیا و پرتغال خواهم داشت که ببینم چه می‌گویند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات اوسیانو داکروز در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار