نقشه آفلاین زنجان و راه های دستیابی به نقشه کامل شهر زنجان را در این خبر از باشگاه خبرنگاران جوان از دست ندهید.

دانلود نقشه زنجان گوگل مپ + فایل پی دی افبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛افراد وقتی برای اولین یا حتی چندمین بار به مکان و شهری سفر می کنند امکان دارد با مسیر ها آشنا نباشند و نیاز به یک راهنما داشته باشند. بهترین راهنما که می توانیم برای شما توصیه کنیم نقشه است.

ما در این مقاله می خواهیم نقشه زنجان را در اختیار شما قرار دهیم. زنجان یکی از شهر های خوش آب و هوای کشور ایران و مرکز استان زنجان است که در قسمت شمال غربی ایران قرار دارد. بیشتر مردم زنجان را آذربایجانی ها و ترک ها تشکیل می دهند. در حقیقت اسم «زنجان» عربی شده کلمه «زنگان»است که هم اکنون نیز بسیاری از افراد ساکن آنجا، نام زنگان را تلفظ می کنند. در این شهر صنایع دستی زیبا و گوناگونی  از جمله نقره سازی، ملیله کاری، چاقوسازی، فرش بافی و ...یافت می شود چرا که مردمان آن بسیار سخت کوش هستند.

زنجان شهری پرجمعیت است چرا که طبق آخرین آمار، جمعیت آن به بالای 400 هزار نفر می رسد. این شهر از قسمت شمال به استان اردبیل و از جنوب به استان همدان و از شرق به استان قزوین و از غرب به استان کردستان وصل می شود. اگر به دنبال شهری دارای آب و هوای مطلوب می گردید زنجان یکی از این شهر هاست چرا که  دارای زمستان های پربرف و تابستان های معتدل و نسبتا گرم است، پس  اگر قصد سفر کردن به شهر زنجان را دارید باید «نقشه زنجان» را به همراه خود داشته باشید، برای آشنایی با روش های دانلود نقشه زنجان با ما همراه باشید:

دانلود نقشه زنجان در گوگل مپ

برای دانلود نقشه زنجان توسط گوگل مپ می توانید به صورت آفلاین یا آنلاین اقدام کنید. یکی از فرمت هایی که موقعیت یاب گوگل مپ در اختیار کاربران قرار داده است، این است که می توانید گوگل مپ را با فرمت sqlitedb در اختیار داشته باشید. این فرمت برای دانلود نقشه  زنجان بسیار مناسب است چرا که امکانات زیادی را برای شما دارد. نقشه زنجان را می توانید در انواع مقیاس دلخواه مشاهده کنید و همچنین نقشه را با تمام جزئیات اعم از کوچه های اصلی و فرعی، خیابان ها، بزرگراه ها  و اماکن تاریخی و ... داشته باشید.

برای در دسترس داشتن نقشه زنجان به صورت آفلاین دیگر نیازی به اینترنت ندارید و می توانید از مسیر یابی به نام نرم افزار گوگل مپ استفاده کنید. ابتدا باید روی نقشه، شهر زنجان را دانلود کنید و سپس در هر مکان و زمانی بدون نیاز به اینترنت از آن استفاده کنید. طریقه اجرای این روش به صورت زیر است:

  1. پس از این که گوگل مپ را در گوشی موبایل خود اجرا کردید.
  2. بر روی نقشه قسمتی که شهر زنجان قرار دارد بروید.
  3. سپس در قسمت سرچ کلمه ok maps را تایپ کنید وکلمه enter را بزنید.
  4. سپس یک صفحه برای شما باز می شود. در صفحه باز شده نقشه مورد نظر خود را مشاهده می کنید که در آن دوگزینه close و download را مشاهده می کنید.
  5. روی گزینه download کلیک کنید تا نقشه زنجان دانلود شود.

دانلود نقشه زنجان گوگل مپ + فایل پی دی اف

روش دانلود کردن نقشه زنجان به صورت فایل پی دی اف چگونه است؟

یکی دیگر از آسان ترین روش های دانلود کردن نقشه زنجان دانلود فایل پی دی اف آن است. فایل پی دی اف را پس از دانلود می توانید به صورت آفلاین مورد استفاده قرار دهید. فایل پی دی اف نقشه زنجان دارای حجم بسیار پایین است و می توانید بدون نیاز به حافظه بالا این فایل را روی گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید. این فایل را می توانید قبل از اینکه به سفر بروید دانلود کنید تا در طول سفر زمان زیادی را صرف دانلود آن هدر ندهید. این فایل تمامی کوچه پس کوچه ها، اماکن تاریخی و گردشگری و خیابان های اصلی و یا حتی فرعی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین علاوه بر دستیابی به نقشه کوچه ها و خیابان ها، در صورت نیاز فایل اتوکد و یا طرح های تفصیلی و جامع نقشه زنجان را می توانید در اختیار داشته باشید.

دانلود نقشه pdf زنجان

دانلود نقشه زنجان گوگل مپ + فایل پی دی اف
 نقشه جی آی اس زنجان

با گوشی موبایل اندروید خود چگونه می توانید نقشه زنجان را دانلود کنید؟

از بهترین روش هایی که می توانید نقشه زنجان را در هر موقعیت و زمانی در اختیار داشته باشید این است که آن را با گوشی موبایل خود دانلود و در آن نصب و ذخیره کنید. با هر دو سیستم اندروید و جاوا نیز می توانید نقشه زنجان را دانلود کنید. برای هر سیستم نرم افزار های خاصی نیاز است و به صورت آفلاین و یا آنلاین می توانید به نقشه دسترسی داشته باشید. یکی از نرم افزار هایی که با سیستم اندروید می توانید به صورت آفلاین نقشه زنجان را در اختیار داشته باشید، نرم افزار map factor gpsw navigationmaps است. با نصب این نرم افزار نه تنها نقشه زنجان بلکه نقشه شهر های دلخواه خود را نیز می توانید جست و جو کنید.

این نرم افزار مزیت های فراوانی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد: مسیر یابی صوتی را در اختیار دارید، نمایش نقشه به دو صورت دو بعدی و یا سه بعدی امکان پذیر است، عبور و مرور در خیابان مورد نظر را به صورت زنده می تواند نمایش دهد، تمامی مسیر های خودرو یا دوچرخه یا موتور و اتوبوس و مترو و ... را به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می دهد. 

در مطالب بالا با اهمیت نقشه زنجان و کاربرد و کمک نقشه در مسیر یابی آشنا شدید. همان طور که در ابتدا معرفی کردیم زنجان یکی از زیبا ترین و خوش آب و هوا ترین شهر های ایران است. توصیه می کنیم حتما از این شهر دیدن کنید و با صنایع دستی آن آشنا شوید و به خاطر داشته باشید که قبل از سفر حتما نقشه زنجان را به روش های گفته شده در بالا دانلود کنید و در دسترس داشته باشید تا در شناخت خیابان و کوچه های زنجان دچار مشکل نشوید، البته می توانید به صورت آنلاین نیز در طول سفر به نقشه دسترسی پیدا کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
نقشه شهر زنجان
آخرین اخبار