یادواره سردار شهید محمد اسلامی نسب و ۳۶ شهید روستای لایزنگان بخش رستاق از توابع شهرستان داراب برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یادواره سردار شهید محمد اسلامی نسب و ۳۶ شهید روستای لایزنگان بخش رستاق از توابع شهرستان داراب با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولین شهرستان داراب برگزار شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان داراب در این مراسم گفت: شهدا همچون ستارگانی درخشان بر آسمان ایران اسلامی می‌درخشند و راه را برای ما روشن می‌کنند.

قاسم مرادی افزود: سردار شهید محمد اسلامی نسب یکی از فرماندهان شاخص سپاه فجر در دوران دفاع مقدس است که به دلیل توسل و ارتباط معنوی با حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان سردار شهید زهرایی (س) مشهور است.

وی بیان کرد: شهدا خالصانه در مسیر رضایت خداوند و دفاع از اسلام و انقلاب، جان خود را تقدیم کردند و با این کار امنیت، استقلال و عزتمندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان داراب بیان کرد: اکنون ترویج فرهنگ ایثارگری و تکریم خانواده‌های شهیدان از وظایف ما در برابر شهدا است و می‌بایست با همه توان در این زمینه تلاش کنیم تا با آرمان‌های شهدا، میثاقی دوباره بسته و ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.
انتهای پیام/ر

یادواره شهدا در داراب

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار