دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: افرادی که برای مذاکره با آمریکا به مسئولان نظام نامه نوشته اند به وادادگی دچار و مرعوب دشمنان شده‌اند و مذاکره نکبت‌بار با آمریکا را بهتر از مذاکره نکردن تلقی می‌کنند.

نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا به وادادگی دچار شده اندپرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه مشترک برخی از اصلاح‌طلبان به مسئولان عالی نظام مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا، اظهار کرد: باعث تاسف است که برخی از تجربه تلخ گذشته درس نمی‌گیرند، چرا که آمریکا بارها دشمنی خود را با ملت ایران نشان داده و اکنون خروج ایالات متحده از برجام برخلاف قواعد بین‌المللی هنوز بحث داغ رسانه‌های بین‌المللی است.

وی افزود: بسیار جای تعجب دارد که طرح مذاکره با کشوری از سوی برخی از افراد صورت گرفته که دغدغه‌ای جز نابودی ملت ایران در سر ندارد.

سروری تصریح کرد: امروز عده‌ای  مدعی ایران‌دوستی هستند و با دشمنان و اپوزیسیون هم‌آوا شده‌اند. این امر نشان می‌دهد که برخی از آقایان از ارزش‌ها و چارچوب های جمهوری اسلامی عدول کرده‌اند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بیان کرد: افرادی که چنین نامه‌ای را به مسئولان کشور نوشته‌اند باید بدانند که ملت ما در طی 40 سال گذشته شرایط سخت‌تری را نسبت به اکنون از سر گذرانده، اما پایبندی خود را به انقلاب و ارزش‌های آن از دست نداده است.

وی ادامه داد: پر واضح است افرادی که اقدام به نوشتن این نامه کرده‌اند به نوعی وادادگی و انفعال دچار و مرعوب دشمنان شده‌اند و مذاکره نکبت‌بار با آمریکا را بهتر از مذاکره نکردن تلقی می‌کنند و تصور می‌کنند که اگر پای میز مذاکره با آمریکا بنشینیم، فشارها کمتر خواهد شد، اما تجربه نشان داده که هر زمان ایران از موضع ضعف و انفعال با آمریکا مواجه شده، چندین قدم به عقب رفته و در نقطه مقابل هر زمان که از موضع اقتدار و قدرت با این کشور برآمده، پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای کرده است.

گفتنی است؛ تعدادی از فعالان سیاسی و آقازاده‌های اصلاح‌طلب طی بیانیه‌ای با اشاره به آنچه استقبال جهانی از دیدار رئیس جمهور امریکا با رهبر کره شمالی خواندند و وضعیت پرخطر منطقه، خواستار مذاکره مستقیم و بدون هیچ پیش‌شرط ایران و امریکا شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
اصلاح طلبان هرگز تن به این ذلت نمیدهند که با آمریکا مذاکره کنند ولی بعضی از تندروان میخواهند آب را گل آلود کرده و ماهی بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
خدا خودش همه ی ما را هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
اینها چند خیانتکار هستند که جایی بین مردم ایران اسلامی ندارند
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
واقعا برای نویسندگان این نامه متاسفم
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
کسانی که این نامه را نوشتند همشان خائن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
اخر جنگ هم مذاكره است ،،نداشتن دانش ديپلماسي بزگترين بحران سياسي يان ايرانيان است ، اخر ميرسد به نرمش قهرمانانه يا جام زهر.
آخرین اخبار