رئیس اداره سگ‌های زنده‌یاب هلال احمر اظهار داشت که این سازمان هیچ سگ زنده‌یابی برای فروش ندارد و مردم نسبت به آگهی‌های فروش سگ‌های زنده‌یاب در فضای مجازی آگاه باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا آگهی‌های زیادی در رابطه با فروش سگ‌های زنده‌یاب هلال احمر و آموزش زنده‌یابی به سگ‌های ژرمن توسط نیروهای هلال احمر در فضای مجازی منتشر شده است و برخی از کاربران فضای مجازی هم با دیدن این آگهی‌ها اقدام به خرید سگ‌هایی با قیمت بسیار بالا کرده‌اند.

هلال احمر هیچ سگ زنده‌یابی را نمی‌فروشد

 

اسکندری رئیس اداره سگ‌های زنده‌یاب هلال احمر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به کذب بودن این اخبار گفت: برخی افراد سودجو با آرم هلال احمر روی خودروهای خود اقدام به گردش در خیابان‌ها کرده و تلاش می‌کنند با نام این سازمان کلاهبرداری کنند. چنین چیزی در هلال احمر وجود ندارد. ما خود سگ‌ها را خریداری می‌کنیم، مبلغ زیادی برای آن‌ها می‌پردازیم و هیچ سگی برای فروش نداریم. مردم آگاه باشند که با این آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی فریب نخورند و اگر چنین اتفاقاتی را مشاهده کردند، می‌توانند با تلفن 112 هلال احمر در میان بگذارند.

هلال احمر هیچ سگ زنده‌یابی را نمی‌فروشد

جزئیات این گفتگو در ویدئو زیر ارائه شده است؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.