برگزاری همایش کنکوری بدون مجوز آموزش و پرورش ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برگزاری هرگونه همایش دانش آموزی مرتبط با کنکور سراسری به نام آموزش و پرورش بدون طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از این نهاد ممنوع است.

محمدی افزود: آموزش و پرورش هیچ گونه مخالفتی با برگزاری همایش ها ندارد ولی بررسی صلاحیت مدرسان دعوت شده و محتوای آموزشی ارائه شده جزو وظایف آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: فرایند صدور مجور نیز 10 تا 30 روز حداکثر به طول می انجامد که در آستانه کنکور تلاش می شود در اسرع وقت صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت  تصریح کرد: اگر مدارس دولتی و غیر دولتی خواهان برگزاری این گونه همایش ها باشند، باید از طریق مبادی مربوط جهت دریافت مجوز اقدام کنند.

محمدی گفت: تنها مراکزی که می تواند درخواست برگزاری همایش در این زمینه داشته باشند، مدارس هستند و تنها مرجع صدور مجوز برای همایش های دانش آموزی آموزش و پرروش است.

وی در ادامه بیان کرد: اولیا به علت بی اطلاعی از کمّ و کیف برگزاری این همایش ها ناخودآگاه اقدام به خرید این خدمات می کنند که از یک منظر مطلوب بوده و از منظر دیگر موجب سودجویی بیشتر برخی افراد می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: مراکز آموزشی علمی و زبان خارجی بر اساس اساسنامه خودشان حق برگزاری همایش های دانش آموزی را ندارند.

 

انتهای پیام/ه

گرفتن مجوز برای برگزاری همایش های کنکوری الزامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.