دفتر فرمانداری شهر حکاری ترکیه اعلام کرد در پی حمله موشکی گروه پ‌ک‌ک به چند وسیله نقلیه نظامی، ۲ سرباز ترکیه‌ای کشته شدند.

کشته شدن 2 سرباز ترکیه‌ای در حمله موشکی پ‌ک‌کبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دفتر فرمانداری شهر حکاری ترکیه اعلام کرد روز چهارشنبه، اعضای گروه پ ک ک علیه وسایل نقلیه نظامی ترکیه حمله موشکی انجام دادند. در پی این حمله، 2 سرباز ترکیه‌ای کشته و یک سرباز دیگر زخمی شده است. این تازه‌ترین حمله در منطقه جنوب شرقی ترکیه در هفته گذشته محسوب می‌شود.

این حمله در حالی انجام شده است که روز یکشنبه، انتخابات سراسری در ترکیه برگزار خواهد شد. همچنین، به تازگی نیروی هوایی ترکیه حملات خود را علیه پایگاه‌های پ ک ک در شمال عراق، به خصوص در منطقه کوهستانی قندیل تشدید کرده است.

دفتر فرمانداری محلی حکاری روز چهارشنبه اعلام کرد: «اعضای این گروه تروریستی دست به حمله‌ای موشکی زدند که در پی آن، دو سرباز کشته و یک نفر زخمی شد».

همچنین، در این بیانیه آمده است هنگامی که چند وسیله نقلیه ترکیه از یک پایگاه در حکاری خارج می‌شدند، هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

روز سه‌شنبه، در بمب‌گذاری‌هایی در شهر سرت و شرناق، سه سرباز ترکیه‌ای کشته شدند. دولت ترکیه، گروه پ ک ک را مسئول این بمب‌گذاری‌ها اعلام کرده است. در درگیری‌های گروه پ ک ک و دولت ترکیه از سال 1984 تاکنون، بیش از 40 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار