یادواره شهدای علمی در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ نجاتی مسئول بسیج اساتید استان قزوین در این مراسم گفت: مردم ایران با نثار خون هزاران شهید توانستند رژیم طاغوت را سرنگون و نظام جمهوری اسلامی را جایگزین آن کنند.

نجاتی افزود: در ۸ سال دوران دفاع مقدس دشمن سعی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت که که شهدا با نثار خون خود نقشه آنان را خنثی کردند.

وی اضافه کرد: در دو دهه اخیر هم که دوران فتح قله‌های علم و فناوری است، دانشمندان علمی با فدا کردن خود، دشمن را رسوا کردند و به الگوی الهام بخش برای ملت‌های خسته از استکبار و جهان تبدیل شدند.

مسئول بسیج اساتید استان گفت: برخی از آزاد اندیشان گفته اند که به رغم تحریم‌های گسترده و شدیدترین مجازات ها، ایران به یک دژ علمی تبدیل شده که با ساخت هواپیمای بدون سرنشین و موشک‌های قاره پیما نگاه جهان را به سمت خود معطوف کرده است

نجاتی با بیان اینکه دور هم جمع شده ایم تا از شهدا الگو بگیریم گفت: بسیج اساتید با بیش از هزار و ۱۰۰ نفر عضو ، ظرفیت عظیمی برای استان است و هیچ تشکلی به این حجم در استان وجود ندارد که بتوان از آن استفاده کرد.

 مسئول بسیج اساتید استان گفت: امروز در استان مسائلی وجود دارد که راه حل آن به دست نخبگان و اساتید دانشگاه هاست.

نجاتی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: به ازای هر ٣ ازدواج در استان شاهد یک طلاق هستیم که در این مسائل اساتید می‌توانند راه کار ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در کشاورزی و کم آبی مشکلات زیادی وجود دارد گفت: یا اساتید مومن انقلاب نمی‌توانند از نظر فکری و علمی برای حل مسائل پیش قدم شوند.

مسئول بسیج اساتید استان اضافه کرد: بسیج اساتید قرار است در استان اندیشکده اقلیم محور را شکل دهد تا با توجه به ظرفیت استان در مسائل مختلف ورود کند.

انتهای پیام/

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای علمی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار