امیر لشکری به سمت فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  طی مراسمی با حضور مسئولان لشکری و کشوری از خدمات و زحمات ده ساله امیر منصور محمدی در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز تقدیر و امیر لشکری که فرمانده پایگاه هوایی بوشهر بود به سمت فرماندهی پایگاه هوایی شهید دوران شیراز معرفی شد.

امیر شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: با تلاش و پشتکار نیرو‌های خدوم پایگاه هوایی توانسته ایم در رسیدن به خودکفایی در نوسازی و بازسازی ناوگان نیروی هوایی موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کنیم.

 وی افزود: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با قدمت ۶۲ ساله از موفق‌ترین پایگاه‌هایی است که در تعمیر، نگهداری و اورهال انواع هواپیما‌های شکاری و ترابری شرقی و غربی فعالیت دارد.

امیر شاه صفی،  خدمت ده ساله امیر محمدی را در این پایگاه مایه مباهات نیروی هوایی دانست و افزود: این خلبان شجاع با مدیریت خوب خود خدمات بسیار خوبی را در همه زمینه‌ها در این پایگاه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز هم با تجلیل از خدمات همه پرسنل نیروی هوایی تصریح کرد: نیروی هوایی هم در پیروزی انقلاب اسلامی هم در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشته است و پایگاه هوایی شهید دوران شیراز یکی از مراکزی است که در همه زمینه‌ها توانسته است افتخار آمیز باشد.

حجت الاسلام قاضی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت: منطقه هوایی شهید دوران شیراز در همه زمینه‌ها تنوع هواپیمایی دارد و متخصصان این پایگاه شکاری ترابری علاوه بر تخصص فنی و عملی در حوزه‌های فرهنکی و دینی پیشتازهمه پایگاه‌های نیروی هوایی در کشور هستند.
انتهای پیام/ر

انتصاب فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز

برچسب ها: ارتش ، پایگاه هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد کاظمی
۰۰:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ۴ روز دارم ب تمام شمارهای پادگان شهید دوران زنگ میرنم هیچ کس جواب نمیده حالت باید ۲۰ ساعت راه برم ببینم سربازمون رسیده یا ن
Iran (Islamic Republic of)
حسن زارعی
۰۰:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام من دررابطه باکارت ایثارگری باچه شمارهای باید تماس بگیرم.درضمن درپدافند هوایی پایگاه هفتم شکاری خدمت کردهام
آخرین اخبار