معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دلال‌ها و واسطه‌ها گیلاس 8 هزار تومانی اشنویه را به قیمت 35 هزار تومان در تهران به فروش می‌رسانند که بدون تردید کوتاه شدن دست دلالان از بازار گیلاس اشنویه مشهود است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی امیری ظهر امروز در سومین جشنواره سراسری گیلاس اشنویه اظهار کرد: برگزاری باشکوه جشنواره گیلاس اشنویه می‌توان زمینه را برای شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و همچنین ورود سرمایه‌گذار به این شهرستان فراهم کند.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری جشنواره گیلاس می‌تواند زمینه را برای معرفی تاریخ و فرهنگ غنی اشنویه به مسافران و گردشگران فراهم کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: سومین دوره جشنواره سراسری گیلاس با ابتکار و نظم خوبی برگزار شده و بدون تردید این جشنواره نیازمند برگزاری با شکوه تر در دوره‌های بعدی است.

امیری با اشاره به ایثار مردم اشنویه در طول 40 سال گذشته، تأکید کرد: مردم انقلابی اشنویه در طول چهل سال با پشتیبانی از انقلاب، عشق و علاقه خود را به اسلام و انقلاب نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی، بیان کرد: کشاورزی و باغداری بر اساس حدیث پیامبر اکرم (ص) عبادت بوده و کشاورزی در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد: عهدشکنی ترامپ در برجام یک تخلف بین‌المللی بوده و رژیم صهیونیستی در این بد‌عهدی دست داشته است.

امیری ادامه داد: وحدت و همدلی مردم و دولت، دشمنان نظام را مأیوس کرده و زمینه را برای عبور از تحریم‌ها فراهم می‌کند.

وی در پایان با انتقاد از فعالیت سودجویان در بخش کشاورزی، عنوان کرد: دلال‌ها و واسطه‌ها گیلاس 8 هزار تومانی اشنویه را به قیمت 35 هزار تومان در تهران به فروش می‌رسانند که بدون تردید کوتاه شدن دست دلالان از بازار گیلاس اشنویه مشهود است.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون پارلمانی رئیس جمهور در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.