نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: مردم باید به پیشرفت فرهنگ مصرف آب برسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله نور مفیدی امام جمعه گرگان و نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در نماز وحدت آفرین جمعه گفت: متخصصان بین المللی می‌گویند وضعیت کم آبی ممکن است جهان را فرا گیرد و کشور ما در یک منطقه جغرافیایی خشک واقع شده است.

وی ادامه داد: استان ما یک استان کشاورزی است و آب‌های زیر زمینی ما مشخص است و باید فکری برای وضعیت کم آبی کنیم.
آیت الله نور مفیدی گفت: همه باید این وضعیت را مدیریت کنند تا به نتایج بهتری برسیم.

امام جمعه گرگان با اشاره به هفته قوه قضاییه و انتظارات مردم از این دستگاه گفت: وقتی مردم به دستگاه قضایی ورود پیدا می‌کنند احساس آرامش آن‌ها را فرا می‌گیرد به این خاطر که احساس آن‌ها احقاق حق و ابطال باطل است.

امام جمعه گرگان گفت: در روایات اسلامی آمده که، هنگام حکم، قاضی بین ۲ شعله آتش قرار گرفته است و امیدواریم قضات مردم را در این امر یاری کنند.

وی در ادامه در مورد یکی از مردان بزرگ تاریخ شهید بهشتی گفت: مقام معظم رهبری و امام راحل نسبت به این مرد بزرگ ارادت خاصی داشتند به این علت که از نظر مدیریت برنامه ریزی در سطح بالایی قرار داشت که دشمن آن را حس کرده بود و شهید بهشتی را سد مقاصد خود می‌دانستند.

آیت الله نور مفیدی همچنین در مورد نامه‌ای که ترامپ پیشنهاد مذاکره با ایران را داده است افزود: ما سابقه مذاکره در برجام با آمریکا را داریم که ترامپ به تعهدات خود عمل نکرد، اما ما به تعهدات خود پایبند بودیم.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در پایان گفت: ما چطور می‌توانیم به ترامپ اعتماد کنیم در حالی که امروز یک حرفی می‌زند و فردا از حرف خود باز می‌گردد و حتی در معاهدات بین المللی هیچ وقت پایبند نیست و در راه تحقق منافع خود گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/م

 

وضعیت کم آبی گلستان

برچسب ها: نماز جمعه ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار