فرماندار شهرستان باوی گفت: در راستای خدمت رسانی به روستا‌های کم برخوردار پروژه آبرسانی به ۲ روستای این شهرستان تا پایان سال بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی، فرماندار شهرستان باوی بیان داشت: 2 روستای حمیدانیه و سنیجیه بخش مرکزی این شهرستان وضعیت مناسبی یرای تامین آب شرب نداشته و اهالی این منطقه مشکلات فراوانی داشتند.

وی با اشاره به بهرمندی از آب شرب افزود: با حمایت های استاندار خوزستان و آبفا روستایی این مناطق از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

کاظمی عنوان ‌کرد: برای تحقق وعده های دیگر دولت نیز استاندار خوزستان کلنگ احداث 16 کیلومتر جاده روستایی در این منطقه را به زمین زد  تا تردد اهالی روستاهای بخش مرکزی شهرستان باوی آسان تر شود.

فرماندار باوی ضمن اعلام آمار پروژه های عمرانی سال گذشته گفت: 60 پروژه عمرانی در سال گذشته بعد از اهواز در شهرستان باوی افتتاح شد که رکورد خوبی در اجرای پروژه های عمرانی در یک شهرستان است.

کاظمی در پایان بیان داشت: برخی از روستاهای این شهرستان همچنان نیازمند خدمات اولیه هستند که امید است با تامین اعتبار بتوانیم بر خدمات خود در این مناطق بیفزاییم.

انتهای پیام/م

توسعه آبرسانی روستایی

برچسب ها: آب شرب ، جاده روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.