جرد کوشنر، مشاور ارشد و داماد ترامپ برای اولین بار و به عنوان مقام دولت آمریکا در گفتگو با یک روزنامه فلسطینی جزئیاتی درباره طرح صلح خاورمیانه مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت اینترنتی آکسیوس، جرد کوشنر، مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار و به عنوان مقام دولت این کشور با یک روزنامه فلسطینی مصاحبه کرد.

جرد کوشنر روز گذشته با روزنامه فلسطینی القدس و برای اولین بار با یک رسانه درباره طرح صلح ترامپ (ملقب به معامله قرن) مصاحبه کرد که مشروح آن امروز منتشر خواهد شد.

کوشنر ریاست تیم مذاکره کننده آمریکا در امور صلح در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و مناقشات در سرزمین‌های اشغالی را برعهده دارد.

یک منبع مطلع از محتوای گفتگوی کوشنر با روزنامه القدس اعلام کرد که این مصاحبه، اقدامی طراحی شده از سوی دولت آمریکا برای گفتگوی مستقیم با مردم فلسطین است که قبل از اجرای طرح صلح ترامپ انجام گرفته است.

این مصاحبه در حالی انجام گرفته که سران تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل تصمیم دونالد ترامپ برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس و انتقال سفارتخانه آمریکا از تل‌آویو به این شهر، مذاکرات با تیم آمریکایی را به حالت تعلیق آورده‌اند.

کوشنر در این گفتگو بر لزوم حضور فلسطینیان پای میز مذاکره تاکید کرد و همچنین دستیابی به توافق با آن‌ها را ممکن دانست.

دولت آمریکا در حالی امیدوار است تا با این مصاحبه یعنی از طریق صحبت کردن مستقیم کوشنر با مردم فسطین از طریق رسانه خود آنها، افکار عمومی را در راستای حمایت از این طرح و علیه تشکیلات خودگردان تحریک کند که سران این تشکیلات حتی حاضر به خواندن طرح صلح ترامپ هم نیستند.

انتهای پیام/

اولین مصاحبه داماد ترامپ با یک رسانه فلسطینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار