سرپرست استانداری کرمان به همراه مسئولان از پروژه های عمران شهری کرمان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان شهری از پروژه های در حال ساخت کرمان بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: اجرای چنین پروژه هایی در نقاط مختلف کشور و دنیا اجرا شده و در صورت طراحی درست، با محیط زیست سازگاری دارد.

 فدایی همچنین از پروژه پل سیدی بازدید کرد.

وی با اشاره به پل سیدی نیز افزود: این پروژه به دلیل عمل نکردن پیمانکار به تعهدات بیش از دو سال بلاتکلیف بوده و از حدود چهار ماه قبل مجدداً کار آغاز شده و هفته دولت امسال بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای پروژه بدنه سازی میدان شهدا(مشتاق) کرمان تاکنون ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است که برآورد هزینه این پروژه ۱۵ میلیارد تومان است.

اسلامی نیا مجری پروژه تله کابین کرمان نیز در این خصوص گفت: تاکنون برای خرید تجهیزات و جاده دسترسی ۳۴ میلیارد تومان هزینه شده و ۳ میلیارد تومان برای نصب تجهیزات نیاز است.

وی افزود: طی یک هفته آینده نصب تجهیزات از بالای کوه آغاز می شود.

اسلامی نیا تصریح کرد: پروژه هتل کرمان، در ۸ طبقه با زیربنای ۶۰ هزار متر با ۱۲۰ اتاق نیز در این محل ساخته خواهد شد.

بازدید از پروژه ساروج پارس، گودال خشت مال ها با ۲۰۰ هزار متر زیربنا و پیشرفت ۵۷ درصدی و تقاطع غیرهمسطح آزادی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید فدایی سرپرست استانداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

بازدید سرپرست استانداری کرمان از پروژه های عمران شهری

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار