در نشست خبری دادگستری استان کرمانشاه که با حضور دادستان استان و اصحاب رسانه برگزار شده بود مدیرکل بازرسی برنامه های این اداره را عنوان کرد.

محمدجهانیان مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: سال گذشته 30 بازرسی برنامه ای از دستگاه های استان بعمل آمده که  202 فقره گزارش اختصاصی ماحصل این بازرسی ها بود.

وی گفت :برنامه ریزی شده که 35 بازرسی برنامه ای از ادارات استان انجام شود که در سه ماهه امسال هشت مورد از این بازرسی‌ها را انجام داده ایم.

جهانیان افزود : 166 فقره بازرسی موردی از ادارات استان طی سال گذشته  در پی اطلاع رسانی و یا ثبت شکایات انجام گرفته که تعداد گزارشات اختصاصی این بازرسی ها 122 مورد بوده است.

وی افزود : سال 96 حدود 779 مورد نامه پیشنهاد اصلاح امور به دستگاه های استان دادیم.

جهانیان گفت: سال گذشته 77 فقره و در سه ماهه اول امسال 20 فقره نامه هشداری در حوزه پیشگیری از وقوع جرم به دستگاه ها ارسال کرده ایم.

مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه در ادامه از ثبت هزار و 116 شکایت مردمی در سامانه 136 طی سال گذشته خبرداد و گفت: بیشترین حجم شکایات از شهرداری ها، بانک ها، حوزه اقتصادی، حوزه بهداشت و درمان و کشاورزی بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سال گذشته 30 بازرسی برنامه ای از دستگاه های استان بعمل آمده است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.