رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: صعود به مرحله یک هشتم نهایى رقابت هاى جام جهانى رویا نیست و مى تواند حقیقت داشته باشد.

مصطفوى :رفتن به مرحله دوم رويا نيست و مى تواند حقيقت باشدداريوش مصطفوى رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره بازى ايران و پرتغال بیان کرد: با وجود برخى فاكتور ها امكان حضور در مرحله دوم مشكل محسوب مى شد اما با برنامه ريزى و تلاشى كه كى روش و بچه ها انجام دادند خداروشكر تيممان در حال صعود به مرحله دوم است و از طرفى فوتبال پرتغال، فوتبالى نيست كه برتر از تيم ما باشد. آنها فقط يک بازيكن در سطح بالايى دارند وگرنه بقيه بازيكنان پرتغال از بازيكنان تيم ملى ايران سر تَر نيستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مى توانيم درهاى مرحله دوم را به روى خود باز كنيم

او ادامه داد: صعود به مرحله دوم رويا نيست بلكه اين موضوع مى تواند به حقيقت بپيوندد. به غیر از بحث حضور رونالدو، تمامى موارد ديگر در ديدار مقابل پرتغال به نفع ماست و حتى طرفدار اكثر كشور ها طرفدار ايران هستند. با تمام اين تفاسير ما مى توانيم امسال به دور دوم رقابت ها برويم و درهاى اين مرحله را به روى خود باز كنيم و من اين موضوع را دور نمى بينم و حتى اگر اين امر انجام هم نشود در رقابت هاى ٢٠٢٢ به طور حتم صعود به دور دوم براى ما خواهد بود. اميدوارم امسال رفتن به دور دوم براى ما تحقق پيدا كند.

كى روش نبايد احتياط را از دست بدهد

مصطفوى بيان كرد: پرتغالى ها با كسب مساوى مى توانند راهى مرحله بعد شوند و با اين شرايط كى روش نبايد احتياط را از دست بدهد و به نوعى هم با احتياط جلو و هم با احتياط به عقب بازگردد. در بازى مقابل پرتغال دفاعى چيدن مفهومى ندارد و اگراتفاقات اطراف از جمله ضربه آزاد و كرنر ها بگذارد ما به طور حتم بايد برنده بازى شويم. ديدار مقابل پرتغال همانند مسابقات ديگر فقط يک بازى است اما با حساسيت بسيار بالا و بايد با حمله به اين تيم آنها را ببريم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های امیدوارکننده کی‌روش در رابطه با بازی ایران _ پرتغال +فیلم

بررسی دقیق عملکرد تیم ملی ایران در بازی با اسپانیا +فیلم

انتهای پیام / 

اظهارات مصطوفی درباره بازی ایران و پرتغال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار