کشف و ضبط ۸ تن انواع مخدر دارویی و غیردارویی در خراسان جنوبی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۸ تن انواع مخدر دارویی و غیردارویی در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت:در حوزه درمان ۸۶ مرکز درمانی ترک اعتیاد در استان با ۱۳ هزار و ۷۵ پرونده فعالیت می‌کنند.


زندی از درمان ۶۰ دانش آموز معتاد از انتهای سال ۹۵ تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت ۳۰۰ کودک معتاد نیز درمان شده اند.


وی با بیان اینکه هیچ گونه مرکز اجباری ترک اعتیاد در استان وجود ندارد، ادامه داد:در کشف مواد مخدر، خراسان جنوبی مقام چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.


نماینده، ولی فقیه در استان نیز در این جلسه با بیان اینکه موادمخدر بلایی خانمان سوز است، گفت: اگر موضوعات مرتبط با مواد مخدر در خانواده‌ها به صورت جدی فرهنگ سازی شود فرزندان نسبت به این امر نفرت پیدا خواهند کرد.


آیت الله عبادی افزود: از طریق فضای مجازی، رسانه‌های ملی، نمایش نامه‌ها و بخش‌های هنری باید افکار عمومی در زمینه موادمخدر پرورش داده شود.
انتهای پیام/ب

مواد مخدر،بلایی خانمان سوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار