دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت:نوسانات قیمت کالا و ارز در بازار باعث نارضایتی مردم شده، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر متولیان امر باید نظارت بر بازار را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در دیدار سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان و سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی جیرفت که به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضائیه انجام شد، گفت: نگاه کلان قوه قضائیه در حوزه اقتصاد نگاه حمایتی از سرمایه گذاری است به خصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

وی افزود: نوسانات قیمت کالا و ارز در بازار باعث نارضایتی مردم شده است و می‌طلبد که نظارت بر بازار به صورت جدی در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر متولیان امر قرار گیرد.

دادستان جیرفت تصریح کرد: بانظارت بر بازار تویط متولیان امر افراد متخلف در برهم زدن آرامش بازار به دستگاه قضایی معرفی گردند و دستگاه قضایی با توجه به حساسیت زمان و مشکلات اقتصادی و ارزی موجود در سطح جامعه با آن‌ها با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد کرد.

همچنین احمد علی انجم روز رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در این دیدار گفت: یکی از مباحثی که امروز در حوزه پیشگیری از جرائم در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، مبحث اقتصاد و توجه به معیشت مردم می‌باشد و چنانچه در زمینه اقتصادی کار شود به تحقیق جرائم کاهش می‌یابد ودر نتیجه ورود پرونده به دستگاه قضایی کمتر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل منطقه و ذخایر معدنی موجود در جنوب استان کرمان باید با تلاش مدیریت جدید سازمان صنعت، معدن وتجارت در منطقه تحول ایجاد شود و با دعوت از سرمایه گذار و ایجاد اشتغال به کمک معیشت و اقتصاد مردم منطقه آمده درنتیجه از بوجود آمدن تعداد زیادی از جرائم کاسته خواهدشد.

رئیس حوزه قضایی جیرفت تصریح کرد: ظرفیت منطقه جنوب استان کرمان برای کار در زمینه صنعت، معدن و تجارت بالا است و امید است مسئولین استانی و کشوری جهت رفع محرومیت در منطقه به کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و مردم منطقه بشتابند.
انتهای پیام/ی

توجه به ذخایر معدنی در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار