نماینده ارومیه طی تذکری گفت: وزارت اطلاعات و کشور و نیروی انتظامی باید درباره اقدامات روز گذشته آشوبگران نسبت به بازاریان گزارشی را ارائه می‌کردند.


قاضی‌پور: دیروز آشوبگران با چماق و میله به جان بازاریان افتادند/ مطهری: وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی امروز باید در صحن گزارش می‌دادندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 5 تیرماه) با اشاره به اتفاقات التهابات بازار ارز، گفت: روز گذشته آشوبگران با چماق و میله به جان بازاریان عزیز افتاده‌اند.

وی ادامه داد: از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم دستور پیگیری شناسایی این افراد را بدهند تا مشخص شود که توسط چه کسانی این اقدام صورت گرفته است.

نماینده مردم ارومیه تأکید کرد: وزیر کشور، نیروی انتظامی و وزیر اطلاعات باید امروز در این جلسه حضور می‌یافتند و گزارشی را درباره اتفاقات دیروز ارائه می‌کردند.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر قاضی‌پور گفت: در ابتدا باید قضیه در نطفه خفه می‌شد و امروز وزیر اطلاعات و نیروی انتظامی باید در صحن گزارشی را به نمایندگان در این مورد ارائه می‌کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار