رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست جمع بندی بازدید از توانمندی دانشگاه گفت : از توانمندی دانشگاه در زمینه تاسیس رشته های مربوط به توانبخشی صحبت کرد.

توانمندی دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تاسیس رشته های مربوط به توانبخشیمرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : از توانمندی دانشگاه در زمینه تاسیس رشته های مربوط به توانبخشی موقعیت جغرافیایی ، وضعیت فرهنگی و پتانسیل های استان در زمینه بین الملل ، مشکلات ناشی از جنگ و به ویژه وقوع زلزله و پیامدهای آن صحبت کرد.

وی گفت : وجود متخصصان و نیروهای ارزشمند، استان کرمانشاه را مستعد پرورش دانشجو در رشته های مرتبط با توانبخشی کرده است.

مرادی افزود : دانشگاه علوم پزشکی به فراهم کردن امکانات در جهت توسعه آموزش در استان اعتقاد دارد و اولویت را بر گسترش رشته های کاربردی و مورد نیاز قرار داده است

وی افزود : اختصاص ۲ درصد از اعتبارات دانشگاه به آموزش و ۲ درصد به پژوهش از عزم این دانشگاه به توسعه این دو حوزه خبر می دهد

مرادی گفت : اشتغال و کار آفرینی ، پرورش دانشجویان کار آزموده و توانمند ، توسعه تحقیقات و کمک به ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم از اهداف دانشگاه در جذب دانشجو در این رشته ها است.

وی گفت : دانشگاه تمام توانمندی خود را در جهت تامین امکانات و تجهیزات ، فضای فیزیکی و نیروی انسانی و اعضای هیات علمی در زمینه تاسیس دانشکده توانبخشی به کار می بندد.

تیم اعزامی وزارت بهداشت، جهت بررسی توانمندی و ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی به منظور تاسیس و پذیرش دانشجو در سه رشته فیزیوتراپی ، کار درمانی و گفتار درمانی روز گذشته به کرمانشاه سفر کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

وجود متخصصان و نیروهای ارزشمند در استان کرمانشاه

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.