رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری ششمین دوره المپیاد بسیج مساجد و محلات با گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت در یزد خبرداد.

نیکونژاد رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به برگزاری ششمین دوره المپیاد بسیج مساجدومحلات در یزد گفت:رویکرد سازمان بسیج در سال ۹۷ برگزاری برنامه‌های مسجدمحور و محله محور است که در سالجاری ششمین دوره المپیاد بسیج در مساجد و محلات سطح استان یزد برگزار می‌شود.

نیکونژاد با بیان زمان برگزاری این المپیاد در ۲۸ و ۲۹ تیرماه در یزد افزود: افتتاحیه این المپیاد ۲۸ تیرماه ساعت ۱۸ در سالن ۹ دی سپاه الغدیر استان یزد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:در سال گذشته تربیت بدنی سپاه استان یزد به عنوان پایلوت طرح ۴۵ مسجد و ۴۵ روحانی بازی‌های محلی از جمله گل کوچک، فوتبال دستی و غیره را برگزار کرد که خوشبختانه در محلات با استقبال خوبی روبه رو شد.

رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری المپیاد در ۱۲ رشته در یزد تصریح کرد:این المپیاد با شعار آمادگی جسمانی، ولایت پذیری و شهادت طلبی برگزار می‌شود که پنج رشته تیراندازی، رشته‌های توپی و کشتی، شنا و دو ومیدانی به ترتیب از جمله اولویت‌های برگزاری این المپیاد است.

نیکونژاد اظهارداشت:از ۱۲ ناحیه استان یزد در این المپیاد حضور دارند که نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

گفتنی است کاراته، ووشو، جودو، تکواندو، تیراندازی، تیروکمان، شنا، تنیس روی میز، کشتی، کشتی پهلوانی و دو و میدانی از جمله رشته‌های این المپیاد ورزشی است.

انتهای پیام/ ا

ششمین المپیادبسیج مساجدومحلات اواخر تیرماه در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.