آغاز طرح آسمانی ها در کانون های فرهنگی خراسان جنوبی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت:طرح آسمانی‌ها ویژه اوقات فراغت در ۴۳۰ کانون فرهنگی هنری خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام سبزه کار مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان گفت:615 کانون فرهنگی و هنری در استان فعالیت دارند که طرح آسمانی در 430 کانون آن اجرا می شود.


وی افزود:در این طرح کلاسهای ویژه اوقات فراغت شامل کلاسهای عمومی همچون احکام،قرآن، تجوید، روانخوانی، آشنایی با مبانی و کلاسهای هنری همچون آموزش سرود، شعر ، خط و نقاشی و در زمینه توانمند سازی و اقتصاد مقاومتی  کلاسهای گلدوزی، خیاطی، توبافی یا حوله بافی، سرمه بافی و صنایع دستی  برگزار می شود که در پایان دوره آموزشی در هر سطحی گواهینامه معتبر به علاقه مندان داده می شود .


حجت الاسلام سبزه کار با بیان اینکه برخی از کانونهای فرهنگی هنری که کلاسهای صنایع دستی را برگزار می کنند متقاضی همکاری مشترک با فنی و حرفه ای برای بهره مندی از استادان مجرب و دریافت گواهینامه های معتبر هستند،گفت:در این زمینه تفاهم نامه ای با فنی و حرفه ای، هلال احمر و اداره کل میراث فرهنگی استان برای برگزاری هر چه بهتر این کلاسها منعقد شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان با بیان اینکه از هفته پایان خرداد ثبت نام کلاسها آغاز شد،افزود:از ابتدای تیر کلاسهای  اوقات فراغت آغاز شده است و تا پانزدهم شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

طرح آسمانی ها در کانون های فرهنگی خراسان جنوبی آغاز شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.