محققان در سراسر جهان موفق به طراحی اختراعاتی شده‌اند که سبب تسهیل زندگی و همچنین باز شدن دریچه‌هایی از علم می‌شود.

از پهبادی که سلفی می‌گیرد تا تلفن همراهی که کودکان را چک می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع و همچنین باز شدن دریچه‌های جدیدی از فناوری در برابر افراد می‌شود؛ که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات مخترعان در این بسته خبری بپردازیم

سبک‌ترین پهباد جهان تولید شد

یک شرکت فرانسوی موفق به طراحی پهبادی شده است که می‌توان نام آن را کوچکترین پهباد جهان گذاشت این پهباد ۵۰۰ گرمی سبک‌ترین پهباد تولید شده است همچنین این پهباد به یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی متصل است که با امکان چرخش ۱۸۰ درجه‌ای می‌تواند ویدئو‌های با کیفیت را طراحی کند این پهباد کوچکی که قابلیت تا شدن دارد می‌تواند به یک تلفن همراه متصل شود و تصاویر و فیلم‌ها ار برای کاربر ارسال کند.

کوچکترین پهباد جهان می‌تواند تکنولوژی‌های مختلف را تشخیص دهد و حتی تصاویر سلفی راه می‌اندازد با هر بار شارژ این پهباد می‌توان ۲۵ دقیقه با آن کار کرد.
 


کوچکترین تلفن همراه برای کودکان طراحی شد

اغلب خانواده‌ها برای فرزندان خود تلفن‌های هوشمند را تهیه می‌کنند، اما این تلفن‌های هوشمند اثرات جبران‌ناپذیری را برای فرزندان به وجود می‌آورد.

والدین این فرزندان برای آنکه از صدمات جبراان ناپذیر تلفن همراه جلوگیری کنند تا حد ممکن اجازه ندهند که فرزندانشان تلفن‌های هوشمند را خریداری کنند.

اما به تازگی تلفن همراهی طراحی است که هر یک از کودکان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند؛ این تلفن‌های همراه بدون داشتن هیچ خطری برای فرزندان طراحی شده‌اند.

 
به گفته سازنده این تلفن همراه برای تربیت هر چه بهتر کودکان همچنین آشنا کردن آن‌ها با فضای مجازی این تلفن همراه تولید و طراحی شده است یکی دیگر از نکات مثبت این تلفن همراه کوچک کانال اختصاصی است که بین والدین و کودک به وجود می‌آید در این کانال کودک می‌تواند با دوستان خود چت کند و همچنین والدین می‌تواند چت‌های او را بر روی تلفن همراه خود چک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.