سیزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛سیزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید. در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و فرانسه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند و در آخرین دیدار هم تیم‌های ملی ایسلند و کرواسی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

نیجریه ۱ - آرژانتین ۲/مسی در جام باقی ماند

  • در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های روز سیزدهم جام جهانی ۲۰۱۸ تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و نیجریه به مصاف هم رفتند. یاران مسی در صورت شکست در این دیدار از جام جهانی ۲۰۱۸ حذف می‌شدند. این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود آرژانیتن به پایان رسید.

نتایج دیدار‌های سیزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

ایسلند یک - کرواسی ۲ /براندازی تشویق ایسلندی توسط کروات‌ها

  • تیم‌های ملی فوتبال ایسلند و کرواسی در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امشب «سه شنبه» از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود یاران مودریچ به پایان رسید.

نتایج دیدار‌های سیزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

دانمارک صفر - فرانسه صفر/ خروس‌ها بی سروصدا صعود کردند

  • تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و فرانسه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. هر ۲ تیم که صعود خود را به مرحله حذفی قطعی می‌دانستند با خیالی آسوده پا به میدان مسابقه گذاشتند.

نتایج دیدار‌های سیزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

استرالیا صفر - پرو ۲ / پرونده پرو با پیروزی و حذف کانگورو‌ها بسته شد

  • تیم‌های ملی فوتبال پرو و استرالیا در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم رفتند و در نهایت پرو‌هایی ها توانستند با ۲ گل حریف خود را شکست دهند.

نتایج دیدار‌های سیزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار