رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از احداث یک زائرسرا در کربلای معلا توسط خیر خوزستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به تقبل هزینه های احداث و تجهیز یک زائرسرا در کربلای معلا توسط یک نیکوکار خوزستانی بیان داشت: هزینه ساخت این زائرسرا که برای زائران خوزستانی در نظر گرفته شده 50 میلیارد ریال است.

وی در ادامه تصریح کرد: این زائرسرا با نام 'آل کسا' در نزدیکی حرم مطهر امام حسین (ع) و طی مدت 2 سال ساخته خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه این نیکوکار خواسته که نامش اعلام نشود، اظهار داشت: بسیاری از خیران نیک اندیش هیچگونه تمایلی به ذکر نام خود ندارند و ترجیح می دهند گمنام باشند تا بدین وسیله اجر و پاداش الهی آنان محفوظ بماند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه کار تملک زمین و مراحل ساخت این زائرسرا آغاز شده است اذعان کرد: همه پروژه های بازسازی و عمرانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در شهرهای کربلا، نجف اشرف، کاظمین، سامرا و بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) در سوریه با مشارکت نقدی و غیرنقدی مردم متدین و ولایی خوزستان درحال انجام است.

این مقام مسئول، ناکافی بودن امکانات رفاهی مناسب برای زائران را علت جهت گیری پروژه های عمرانی در شهرهای مقدس عراق و زینبیه در سوریه و 'زائر محور' بودن عنوان نمود.

انتهای پیام/گ

آغاز ساخت زائرسرا در کربلا

برچسب ها: عتبات عالیات ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۰ تير ۱۳۹۷
درود بر خیر خوزستانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
انشالله مشکلات همه خدا به حق این روزای عزیز برآورده کنه .انشالله