۷۵۳ نفر دختر و ۳۵۱ نفر پسر رامسری در کنکور سراسری سال ۹۷ به رقابت می‌ پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدصادق امین نیا رییس آموزش و پرورش شهرستان رامسر در جلسه شورای آموزش و پرورش از رقابت ۱۱۰۳ دانش آموز رامسری شامل ۷۵۳ نفر دختر و ۳۵۱ نفر پسر در کنکور ۹۷ در شهرستان رامسر خبر داد.

وی افزود: ۱۴۳ دانش آموز در رشته علوم ریاضی و فنی شامل ۵۳ نفر دختر، ۹۰ نفر پسر، ۱۵۹ دانش آموز در رشته علوم انسانی شامل ۱۲۲ نفر دختر، ۳۷ نفر پسر به رقابت می‌ پردازند.

امین نیا گفت: ۵۵ دانش آموز در رشته هنر شامل ۳۸ نفر دختر و ۱۷ نفر پسر و ۶۱۰ دانش آموز در رشته علوم تجربی شامل ۴۳۹ نفر دختر و ۱۷۱ نفر پسر و ۱۳۶ دانش آموز در رشته زبان خارجه شامل ۱۰۰ نفر دختر و ۳۶ نفر پسر در کنکور سال ۹۷ در کنکور سراسری شهرستان رامسر به رقابت می‌ پردازند.

رییس آموزش و پرورش رامسر از تدابیر ویژه با همکاری فرماندار، شهرداران رامسر و کتالم و ساداتشهر و دانشگاه پیام نور شهرستان رامسر برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری ۹۷ خبر داد.

وی افزود: ماراتن تحصیلات دوازده ساله‌ی دانش آموزان دختر و پسر در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ با برگزاری کنکور سراسری در رشته‌ های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه به پایان خواهد رسید و دانش آموزان سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ م

رقابت هزار و ۱۰۳ دانش آموز رامسری در کنکور سراسری

برچسب ها: کنکور ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار