رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: نشست بررسی مقابله با اطفاء حریق با حضور نیروی یگان حفاظت اداره های حفاظت محیط زیست شهرستانهای بوکان و میاندوآب در اداره حفاظت محیط زیست مهاباد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: این نشست به منظور ایجاد آمادگی و هماهنگی لازم بین نیروهای یگان حفاظت اداره های بوکان و میاندوآب و تقسیم کار در مناطق تحت مدیریت و مشخص کردن اولویت ها و اهداف و روشهای اطفاء حریق تشکیل شد.

فاروق سخنور گفت: با توجه به تقسیم بندی ادارات استان به چهار گروه منطقه ای ،چنانچه در حوزه هر یک از گروههای اعلامی، حادثه آتش سوزی بروز نماید،گروههای منطقه ای باید در سریع ترین زمان ممکن به واحد تقاضا کننده اعزام شونده و گروههای اعزامی تحت مدیریت آن شهرستان عمل کنند.

سخنور تصریح کرد: در این نشست در خصوص اهمیت حفاظت از محیط زیست و گونه های گیاهی درمناطق مختلف،تنوع زیستی و هماهنگی مناسب با سایر دستگاهها جهت مقابله به موقع، سریع و کارساز با بحران ناشی از وقوع حریق های احتمالی، آگاهی و ارائه آموزشهای لازم به روستائیان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ع

اهمیت حفاظت از محیط زیست

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.