فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: شان، مقام و منزلت شهیدان نزد خداوند محفوظ است و ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در دیدار با ریش سفیدان و بزرگان طایفه بزی، پیرامون برگزاری یادواره شهدای این طایفه، اظهار داشت: صحبت از مقام شهید و شهادت در حد و اندازه ما انسان‌ها نیست و فقط خداوند متعال شان و مقام و منزلت این بزرگواران را می‌داند.

وی با بیان اینکه، شهدای نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان مظلوم هستند، گفت: مقام شامخ شهدایی همچون سردار شهید" عبدالله دشتی زاده" کمتر بازگو و بیان شده است، این یادواره‌ها می‌تواند راه و هدف این شهدای بزرگ را برای آیندگان ترسیم کند و در شرایط کنونی جامعه می‌تواند کمک کننده باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از خون پاک همین شهداست، تصریح کرد: همت و تلاش شما در خصوص برگزاری یادبود و گرامیداشت شهدای طایفه بزی قابل ستایش است و امیدواریم که طوایف دیگر نیز الگو بگیرند و این باعث اتحاد و استحکام طوایف خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه باب شهادت همیشه باز است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری این استان را تنگه احد جمهوری اسلامی می‌داند و اگر از این تنگه غفلت شود صدمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت و امید است که بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب برای شهروندان این استان امنیت پایدار را بیش از گذشته ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ع

مقام شهید و شهادت در حد و اندازه ما انسان‌ها نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار