كشور متعلق به همه مردم است و همه صدا ها بايد شنيده شوند

معاون سياسی و امنيتی استانداری گفت: كشور متعلق به همه مردم است و همه صدا ها بايد شنيده شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمد ابراهيم الهي تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: هیچ گاه نباید گمان کرد که دشمنان دایه مهربانتر از مادر می شوند و نباید تجربه تلخ کشورهایی همچون عراق و افغانستان را به فراموشی سپرد.

الهي تبار تاکید براینکه دشمنان درصدد کاهش آستانه تحمل مردم با اعمال تحریم هستند، اظهار داشت: این انسجام ملت است که موجب عبور از فشارها و ترفندهای دشمنان می شود.

وي بر حفظ و دفاع از آرمانهای انقلاب تاکید کرد چرا که با اتکا به سرمایه اجتماعی و حفظ وحدت و ایمان می توان به پیروزی های بزرگ دست یافت.

معاون سياسي و امنيتي استانداري در ادامه گفت: بايد مواظب دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان باشيم و دركنار آن مواظب عملكرد خودمان در داخل كشور باشيم و بدانيم كه کشور به همه ملت ایران تعلق دارد و همه صداها بايد شنيده شوند

الهی تبار با تاکید براینکه برجام يك فرصت تاريخي براي ايران بود كه به دست سياستمدارهاي متدين و شجاع و متخصص كشور با حمايت هاي مسئولين كشور رقم خورد، گفت: خروج آمریکا از برجام بدعهدي آنان به پيمان هاي بين المللي بود و دنيا نيز نظارگر بود.

وي افزود: حرکت در مسیر کاهش و رفع مشکلات کنونی در سایه وحدت و همدلی و آگاهی از ترفندهای دشمنان میسر می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دشمنان درصدد کاهش آستانه تحمل مردم است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.