در جلسه ای با حضور رییس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در شیراز تاکید شد.

آمادگی هیئت پزشکی ورزشی فارس برای پوشش المپیاد بزرگ دانشجویی کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس هیات پزشکی ورزشی استان فارس گفت: با توجه به گستردگی این مسابقات و طبق دستورالعملی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به هیئت پزشکی ورزشی استان ارسال شده است می‌توانیم نسبت به برگزاری سطح مسابقات پوشش پزشکی کامل و گسترده‌ای با حضور پزشکان و امدادگران ورزشی داشته باشیم.

باشتی به الزامی بودن حضور آمبولانس در مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: این مهم است که آمبولانس در مسابقات حضور داشته باشد تا در صورت بروز آسیب احتمالی بتواند خدمات لازم و به موقع را به مصدومین ارائه کند.

فرهاد دریانوش مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز هم بیان کرد : کمیته پزشکی المپیاد ورزشی مهم‌ترین و حساس‌ترین کمیته به شمار می‌رود زیرا به حیات ورزشکاران مرتبط است از این جهت برای ما در اولویت قرار دارد و به صورت ویژه به مباحث آن پرداخته‌ایم.

نائب رییس هیات پزشکی ورزشی استان فارس هم خاطرنشان کرد :از جمله خدمات ویژه‌ای که هیئت پزشکی ورزشی فارس برای این المپیاد در نظر گرفته است و آن را به صورت رایگان به مسابقات ارائه می‌کند حضور بیش از بیست نفر از ماسورهای ورزشی است که خدمات خودشان را به ورزشکاران خواهند داد و امیدواریم که بتوانیم با تلاش و کوشش شاهد برگزاری بهترین المپیاد دانشجویی کشور در شیراز باشیم.

چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با حضور پنج هزار دانشجو دختر و پسر در ۱۴ رشته ورزشی از ۲۷ تیرماه به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

قهرمانان این المپیاد در سال آینده به مسابقات یونیورسیاد که با حضور ۱۵۰ کشور در ایتالیا برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/ر

دانشگاه شیراز میزبان المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار