دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

بونوچی به منچستریونایتد می پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

در اولین خبر نقل و انتقالات دنیای فوتبال ،مسئولان باشگاه منچستریونایتد در تلاش اند تا لئوناردو بونوچی ،مدافع آث میلان را جذب کرده و به تیم خود آورند. خوزه مورینیو ،سرمربی شیاطین سرخ نیز اعلام کرده است که به بازیکن نیاز دارد و می خواهد تا در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را جذب کند. در ادامه اما باید گفت ، پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی و باشگاه چلسی نیز از اصلی ترین حریفان منچستریونایتد برای جذب بونوچی به شمار می روند.

آنتونی مارسیال به تاتنهام فروخته می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی مسئولان باشگاه منچستریونایتد جلسات ویژه ای را با باشگاه تاتنهام در ارتباط با انتقال آنتونی مارسیال ترتیب داده اند تا این بازیکن 22 ساله تنها به دلیل لجبازی با سرمربی این تیم  خود یعنی خوزه موینیو ،شیاطین سرخ را ترک کرده و به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیم دیگری قرار گیرد.

گلوین زیر ذره بین باشگاه چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه چلسی در تلاش اند تا الکساندر گلوین بازیکن تیم  زسکا مسکو را جذب کرده و به تیم خود آورند .این تیم برای جذب گلوین مبلغ 30 میلیون یورو را به باشگاه روسیه ای پیشنهاد داده است .از سویی دیگر اما باشگاه یوونتوس نیز تمرکز خود را برای جذب این بازیکن قرار داده است و یکی از اصلی ترین حریفان چلسی برای خریدن گلوین محسوب می شود.

رئال مادرید به دنبال مراحل انتهایی جذب نیمار جونیور

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنی کارواخال بازیکن باشگاه رئال مادرید در جریان حضور خود در مسابقات جام جهانی روسیه 2018 اطلاع داده است که نیمار جونیور به این رئال مادرید خواهد پیوست و در ادامه اظهار کرد که لوپتگی ،سرمربی جدید رئال مادرید به  نیمار علاقه زیادی دارد و همچنین فرنتینو پرز،رئیس باشگاه رئال مادرید  نیز تلاش می کند تا این ستاره 26 ساله پاریس سن ژرمن و تیم ملی برزیل را جذب کرده و به این  تیم خود آورد.این شایعات به نوعی حاکی از آن است که تکلیف نیمار جونیور پس از رقابت های جام جهانی روسیه در ارتباط با پیوستنش به رئال مادرید مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار و حواشی نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار