مرجع تقلید شیعیان گفت: صدا و سیما باید هفته‌ای چند جلسه برنامه تفسیر قرآن کریم پخش کند انقلاب اسلامی سبب شد قرآن از مجالس ترحیم به زندگی مردم بیاید و به آن توجه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت‌الله نوری همدانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه طرح اعزام مفسر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد اظهار داشت: افرادی که در زمینه قرآن کریم و ترویج آیات الهی فعالیت می‌کنند دارای اجر و پاداش بی‌نظیری هستند.

وی با اشاره به حدیثی از اهل‌بیت(ع) بیان کرد: فتنه همواره حق و باطل را با یکدیگر قاطی می‌کند و تشخیص فتنه مشکل است، فتنه در هر زمانی وجود دارد و برای رهایی از آن باید به قرآن کریم رجوع کرد.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: صدا و سیما باید هفته‌ای چند جلسه برنامه تفسیر قرآن کریم پخش کند، انقلاب اسلامی سبب شد قرآن از مجالس ترحیم به زندگی مردم بیاید و به آن توجه شود.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید به ارزش و اهمیت قرآن کریم متذکر شد: باید از قرآن کریم تبعیت کرد و در عمل به آیات الهی توجه شود، در فقه متأسفانه از قرآن کریم زیاد استفاده نشده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: باید مفاهیم قرآن کریم را در جامعه نشر دهیم و حوزه علمیه در این زمینه رسالت مهمی را به‌عهده دارد.

انتهای پیام/ب

صحبت های آیت‌الله نوری همدانی در مراسم اختتامیه طرح اعزام مفسر قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.