فرا رسیدن سالروز شهادت سیده فاطمه طالقانی بهانه‌ای شد تا دوباره نام گروهک تروریستی منافقین که از یک طفل سه ساله هم نگذشته و به وحشیانه ترین شکل او را از میان برداشتند بر سر زبان بیفتد.

تروریست های منافق چگونه سیده فاطمه طالقانی سه ساله را شهید کردندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهک تروریستی منافقین به هیچ کس ترحم نمی‌کنند هدف آنان نه فقط مسئولان بلند پایه نظام چون شهید بهشتی، رجائی و باهنر بلکه حتی زنان و کودکان بی گناه است. شهادت سیده فاطمه طالقانی یکی از هزاران جنایات وحشیانه این گروهک تروریستی می‌باشد.

سیده فاطمه طالقانی در تیر 1357 در اصفهان متولد شد. پدر و مادرش دانشجو بوده و پدرش به علت فعالیت‌های انقلابی توسط ساواک دستگیر شد و 5 ماه بعد از تولد فرزندش آزاد شد.سیده فاطمه به همراه والدینش ساکن شهر ماهشهر در استان خوزستان بود که در یک واقعه آتش سوزی توسط گروهک تروریستی منافقین در روز سه شنبه مورخ  9  تیرماه 1360 در سه سالگی به شهادت رسید.

فرا رسیدن سالروز شهادت سیده فاطمه طالقانی بهانه‌ای شد تا دوباره نام این گروهک که  از یک طفل سه ساله هم نگذشته و به وحشیانه ترین شکل او را از میان برداشتند بر سر زبان بیفتد.

جالب است بدانید که با وجود هزاران جنایات وحشیانه این گروهک تروریستی شعار قاتلان فاطمه‌ها شده: آزادی! ایران آزاد! حقوق بشر! و شورش سراسری.

شاید مرور این نمونه‌ از خشونت‌های فوق تصور این جانیان، برای درک چرایی خوشحالی امت از به درک واصل شدن این افراد ضروری باشد و شاید تلنگری باشد برای عده‌ای که ندیده و نشناخته، به صرف اینکه اینها مخالف جمهوری اسلامی‌اند از آنها حمایت و به مجازات رسیدنشان را محکوم می‌کنند.

تروریست های منافق چگونه سیده فاطمه طالقانی سه ساله را شهید کردند

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۰ تير ۱۳۹۷
خدانابودشون کنه
Germany
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۹ تير ۱۳۹۷
لعنت به قاتلانش. شادی روحش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۹ تير ۱۳۹۷
اشتباه منفی دادم
مرگ بر منافقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۸ تير ۱۳۹۷
الههههههههههههی بمیرم