مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 35 درصد واحدهای آموزشی استان اردبیل نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

دولت لطفی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: با توجه به قدمت مدارس استان اردبیل بسیاری از این واحدها نیازمند تخریب و بازسازی هستند به طوری که فراتر از متوسط کشوری در این بخش 35 درصد واحدهای آموزشی این استان نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی ادامه داد: ما اقدامات خوبی را در راستای تخریب و بازسازی بیش از 180 کلاس درس شروع کردیم و قطعا با توجه ویژه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش تلاش خواهیم کرد تا این پروژه‌ها با اولویت تکمیل شود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: در ماه‌های اخیر با حمایت معاون عمرانی استاندار اردبیل دو پروژه سالن ورزشی انگوت و مدرسه مسکن مهر نمین با انتخاب پیمانکار کار اجرایی و عملیاتی آنها شروع شده و با دستگیری خیرین سعی بر این است تا پروژه‌های نیمه تمام به سرعت تکمیل شود.

لطفی افزود: در حوزه استانداردسازی مدارس به سیستم گرمایشی در 180 مدرسه کار اجرایی به انجام رسیده و با تامین منابع ملی و کمک خیرین فعالیت‌ها در این بخش ادامه دارد.

وی ضرورت تکمیل 27 نمازخانه و سالن ورزشی را به همراه تکمیل 95 کلاس درس تا مهرماه ضروری اعلام و تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار و فعال شدن پروژه‌های نیمه تمام قول می‌دهیم 206 کلاس درس را طی سالتحصیلی آینده با پشتیبانی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در این استان تکمیل و زمینه افتتاح آن را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ح

استانداردسازی مدارس به سیستم گرمایشی در 180 مدرسه اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.