مستند مرصاد 96 تصویری واقعی از ذات خبیث منافقان در عملیات شکست خورده فروغ جاویدان و پیروزی جبهه اسلام در عملیات مرصاد را به نمایش می‌گذارد.

از شکست فروغ جاویدان تا ملائکه  عملیات مرصادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محتوای مستند مرصاد 96 تصاویری است واقعی از آنچه منافقان تلاش کردند در خیال خود بپرورانند. آنگاه که رهبر سازمان منافقان با لباس نظامی حاضر شد و از موفقیت‌های به دست نیامده خود ابراز رضایت کرد به سایر همرزمان خود تبریک گفت تا زمانی که مریم رجوی از پشت تلفن فرمان به پیش آتش برای فروغ جاویدان سر می داد و از نیروهایشان خواست از سمت جبهه عراق به سمت کشور خود آتش پرتاب کنند و در نبردی نا عادلانه با هم وطنان خود بجنگند.
در این رابطه رهبر انقلاب اسلامی بارها در فرمایشات خود به این موضوع اشاره کرده اند و فرموده اند: ملت ایران در دهه 60 مظلوم واقع شد نکند واقعیات این دوره طوری تعبیر شود که جای جلاد و شهید تغییر کند.
خیال منافقان این بود که قرار است با استقبال گرمی در کشور مواجه شوند اما زمانیکه به جای استقبال تنها ایستادگی دیدند دست به اقداماتی وحشیانه زدند این رسمشان است که هر بار به بن بست رسیدند دست به اقدامی تندتر از قبل بزنند. همان زمان وقتی در عملیات فروغ جاویدان که با کمک حامیشان صدام برنامه ریزی شده بود ناکام ماندند، به بیمارستان اسلام آباد غرب حمله و بیماران را در حیاط جمع کردند و زنده زنده آتش زدند.

اما در این زمان جبهه اسلام دست روی دست نگذاشت و با حضور به موقع ملائک آسمانی از گردان‌های مختلف با هدایت فرماندهانی زبده و توانا توانست منافقان را به سزای عمل شان برساند. اما تنها پیروزان این نبرد شهدایی بودند که توانستد در هیبت ملائکه حاضر شدند تا با هدایت فرماندهانی جان بر کف از اسلام ناب محمدی در برابر جبهه باطل دفاع کنند.
در این بین نقش خانواده‌هایی که پای انقلاب ایستادند و فرزندان خود را برای رسیدن به اهداف والای اسلامی تربیت و راهی جبهه‌های جنگ کردند بدون شک غیرقابل انکار است.
ویدئو مرصاد 96 مستندی است که از ذات حقیقی گروهک تروریستی منافقین پرده  برمی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.