سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا از سیاست ضدمهاجرتی رئیس‌جمهور آمریکا که کودکان مهاجر را در مرز‌ها از والدینشان جدا می‌کند، انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان ان، «مکسین واترز»، سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا و از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) در لس آنجلس به سیاست ضدمهاجرتی او که کودکان مهاجر را از فرزندانشان جدا می کند، به شدت واکنش نشان داد.

وی در یک رویداد در لس آنجلس خطاب به ترامپ گفت: چه طور جرأت می کنی کودکان را از آغوش مادرانشان بیرون بکشی؟ چه طور جرأت می کنی کودکان را بگیری و آنها را به مراکز بازداشت بفرستی؟

واترز همچنین به تهدیدهای مرگی که در روزهای اخیر دریافت کرده است، واکنش نشان داد و گفت: من می دانم که افرادی هستند که می خواهند مرا حذف کنند، می خواهند مرا از کنگره بیرون کنند و درباره شلیک کردن به من صحبت می کنند. تنها چیزی که می خواهم بگویم این است که اگر می خواهید به من شلیک کنید، بهتر است مستقیم به من تیراندازی کنید.

این سناتور در این هفته حتی مجبور شد به دلیل دریافت تهدیدهای مرگ، سخنرانی های خود را در آلاباما و تگزاس لغو کند. وی همچنین اعلام کرد که از زمانی که از مخالفان ترامپ خواسته که به مقامات دولتی حامی سیاست های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ اعتراض کنند، مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

گزارشها حاکی از آن است که ترامپ در هفته گذشته به اشتباه گفته بود که واترز از مردم خواسته که به حامیان ترامپ صدمه وارد کنند. این در حالی است که واترز اعلام کرد هرگز خواستار خشونت نشده و فقط از مخالفان ترامپ خواسته که در اعتراض به سیاست های او، تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کنند.

واترز که تاکنون بارها خواستار استیضاح ترامپ شده است، در هفته های اخیر از سیاست ضدمهاجرتی رئیس‌جمهور آمریکا موسوم به «تحمل صفر» که کودکان مهاجر را در مرزها از والدینشان جدا می کند، انتقاد کرده است. دولت آمریکا روز گذشته در واکنش به اعتراضات گسترده از این سیاست ضدمهاجرتی اعلام کرد که از این پس والدین مهاجر را به همراه کودکانشان بازداشت می کند.


انتهای پیام/

انتقاد سناتور دموکرات از سیاست ضدمهاجرتی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۰ تير ۱۳۹۷
آدمهای عاقل و فهمیده همه جای دنیا وجود داره حتی در آمریکا مثل این خانم ( مکسین واترز )
آخرین اخبار