دونالد ترامپ ضمن انتقاد از یک نماینده دموکرات آمریکایی، او را شخصی با ضریب هوشی «IQ» بسیار پایین توصیف کرد.

ترامپ: مکسین واترز ضریب هوشی بسیار پایینی داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس ای تودی، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (دوشنبه) از «مکسین واترز»، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا انتقاد کرد و او را شخصی با ضریب هوشی «IQ» بسیار پایین توصیف کرد.

دونالد ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: «مکسین واترز، نماینده کنگره و شخصی با ضریب هوشی بسیار پایین به همراه نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا به چهره های حزب دموکرات تبدیل شده اند. او خواستار آسیب رساندن به حامیان من شده است که تعدادشان هم زیاد است و عضو جنبش «آمریکا را دوباره قدرتمند کن» هستند. مکس مراقب باش که آرزوی چه چیزی را می کنی!»

درواقع دونالد ترامپ به اظهارات مکسین واترز در روز شنبه در لس آنجلس اشاره کرد که از مخالفان دونالد ترامپ خواسته بود هر زمان و هر کجا که توانستند به اعضای کابینه رئیس جمهور آمریکا و طرفداران او آسیب بزنند.

واترز روز شنبه در یک سخنرانی گفت: من هیچ حس دلسوزی نسبت به این افراد که در دولت ترامپ هستند، ندارم و آنها می دانند که اقداماتشان اشتباه بوده است و با این حال تمایلی به مقابله با این رئیس جمهور ندارند. بیایید اطمینان حاصل کنیم که هر زمان لازم باشد خودمان را نشان می دهیم و اگر هرکدام از اعضای کابینه  ترامپ را در رستوران، مرکز خرید و یا پمپ بنزین دیدید تجمع و اعتراض کنید تا به آنها بگویید که دیگر هرگز در هیچ کجا از آنها استقبال نمی شود.

انتقاد مکسین واترز از دونالد ترامپ در حالی رخ داد که دولت آمریکا هم اکنون به دلیل اجرای سیاست ضدمهاجرتی سختگیرانه‌ای موسوم به «تحمل صفر» با واکنش های شدیدی مواجه شده است.

این نخستین باری نبود که دونالد ترامپ، مکسین واترز را مورد حملات لفظی قرار می دهد. ترامپ در ماه مارس سال جاری میلادی در یک سخنرانی در پیتسبرگ در ایالت پنسیلوانیای آمریکا مکسین واترز را شخصی با ضریب هوشی پایین توصیف کرده بود.

انتهای پیام/

انتقاد ترامپ از اظهارات اخیر مکسین واترز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار