دوره های اوقات فراغت با شرکت 3000 نفر در تویسرکان

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از برگزاری دوره های اوقات فراغت با شرکت3000 نفر در این شهرستان خبر داد.

دوره های اوقات فراغت با شرکت 3000 نفر در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حقیقی، رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان، در خصوص برنامه های ورزشی این شهر برای فصل تابستان اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان تویسرکان حدود ۲۰ رشته ورزشی برای طرح اوقات فراغت در نظر گرفته که این طرح از اول تیرماه شروع شده و تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت و حدود 3۰۰۰ نفر در رده های سنی مختلف در این طرح شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: اکثر رشته های ورزشی برای جذب بیشتر به ورزش و کمک به خانواده های کم بضاعت نسبت به دستورالعمل موجود با تخفیف ویژه لحاظ شده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: یکی از اهداف ما در این طرح اوقات فراغت استعدادیابی نیز بوده است و در 5 رشته جودو، پینگ پنگ، کبدی، دومیدانی، کشتی استعداد یابی صورت گرفته است.

حقیقی ادامه داد: در همین راستا دو مدرسه فوتبال نیز با حضور حدود 500 فوتبالیست در زمینه استعداد یابی فوتبال فعال شده است و در آینده قرار است برای رشته شنا استعداد یابی انجام شود.

وی، در پاسخ به این سوال که آیا فضاهای ورزشی موجود برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانانی که در این شهرستان زندگی می کنند، کافی است؟ عنوان کرد: تویسرکان فضاهای ورزشی و تجهیزات نسبتا مناسبی برای ورزشکاران در اختیار دارد، دو سالن رزمی و سالن ژیمناستیک جدیدا تجهیز شده اند و پروژه استخر بانوان نیز در حال تکمیل است،که انشالله به زودی به اتمام خواهد رسید و فضای بیشتری برای ورزش ایجاد خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: اطلاع رسانی نسبتا کاملی در خصوص کلاسهای اوقات فراغت از طریق نسب بنر، تهیه بروشور، اطلاع رسانی در فضای مجازی انجام شده است تا علاقمندان بتوانند در خصوص رشته ی مورد علاقه خود و ساعت برگزاری کلاس اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشند.

حقیقی در پایان ادامه داد: امیدواریم با پیگیری های انجام شده بتوانیم اوقات فرغت پرباری برای تابستان امسال ورزشکاران و جوانان فراهم کنیم.

انتهای پیام/غ

برگزاری دوره های فراغت در تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار