فعالیت 15 پایگاه اوقات فراغت در رزن

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از فعالیت 15 پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 15 پایگاه اوقات فراغت در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام حبیب‌الله غلامی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: همزمان با آغاز تعطیلات تابستان، ۱۵ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان دایر می‌شود.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و تفریحی اشاره کرد وافزود: ۵ مبلغ و ۲ مبلغه اعزامی از قم به همراه ۳ مبلغ بومی برنامه پایگاه‌ها را برعهده خواهند داشت.

سرپرست تبلیغات اسلامی رزن با بیان اینکه ۲۸ مبلغ و مبلغه در ایام تعطیلات تابستان در شهرستان فعال خواهند بود اضافه کرد: ۳ موسسه و ۲۱ خانه قرآن نیز در این ایام برنامه‌های ویژه قرآنی خود را خواهند داشت.

سرپرست تبلیغات اسلامی رزن با اشاره به اینکه پایگاه‌‌های اوقات فراغت از یکم تیرماه لغایت ۲۰ مرداد فعال خواهند بود عنوان کرد: پیش بینی می‌شود حدود ۹۰۰ نفر از دانش آموزان از کلاس‌های آموزشی پایگاه‌های بهره مند شوند.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از طرح صورت گرفته است ادامه داد: این طرح با ۱۲ کارگروه با شبکه سازی‌های صورت گرفته به صورت رسمی فعالیت‌های خود را در قالب کلاس‌های آموزش قرآن کریم،کارآفرینی، فرهنگی از ۲۰ تیر ماه آغاز خواهد کرد.

وی ابراز کرد: در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت زدایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کمک به فقرا برای اولین بار طرح «سلامت اجتماعی» در مسجد علی‌ابن‌ابیطالب(ع) شهرک فرهنگیان به عنوان یکی از مناطق حاشیه شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

15 پایگاه اوقات فراغت در رزن فعالیت می کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار