شکست تیم ملی آرژانتین مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باعث شد تا فهرست قهرمانان فوتبال جهان که در جام جهانی ۲۰۱۸ غایب هستندکامل شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از پایان دیدار تیم های آرژانتین و پرتغال در دیدار های روز گذشته جام جهانی روسیه 2018 حالا فینالیست های جام جهانی 2014 برزیل  از  مسابقات جدید کنار رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

 تیم ملی آلمان که توانسته بود در سال  2014 قهرمان جام جهانی برزیل شود در دور مقدماتی حذف شد  و به دنبال آن نیز تیم آرژانتین  نایب قهرمانی جام جهانی 2014 دذر مرحله یک هشتم نهایی و با شکست مقابل فرانسه از دور مسابقات کنار رفت.

 تیم ملی هلند که در جام جهانی گذشته در جایگاه سوم جهان قرار گرفته بود نتوانست به این مسابقات راه یابد. پرتغالی ها ، قهرمان مسابقات جام ملت های اروپا هم با شکست مقابل اروگوئه از دور بازی ها حذف شدند.

، پرتغال با عنوان قهرمانی اروپا ، استرالیا با عنوان قهرمان آسیا ، شیلی قهرمان آمریکای جنوبی  ، آمریکا مقام  قهرمانی کونکاکاف ، مراکش قهرمان قاره آفریقا و نیوزلند که قهرمانی قاره اقیانوسیه را به دست آورده بود دیگر در جام جهانی روسیه 2018 حضور ندارند و این دور از جام جهانی بدون هیچ عنوان قهرمانی و یا حتی نزدیک به آن دنبال می شود.

در ادامه باید افزود شب گذشته با شکست تیم های پرتغال و آرژانتین در دور حذفی مسابقات فوق ستارگانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز از دور رقابت ها کنار رفتند تا به نوعی این دوره از جام جهانی را بازیکنان تازه وارد و افرادی که کمتر صاحب اسم و رسم هستند دنبال شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

جام جهانی بدون قهرمان دنبال می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار