دوره آموزشی طرح توان افزایی بانوان سیستان وبلوچستان آغاز شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت:دوره آموزشی طرح توان افزایی بانوان سیستان وبلوچستان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مرحله نخست این طرح از امروز به مدت پنج روز و ۳۶ ساعت آموزش آغاز شده است.

فاطمه فاضلی افزود: بانوان فعال از ۲۰ سازمان مردم نهاد و مشاوران امور بانوان فرمانداری‌های ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان در این دوره آموزشی حضور دارند.

وی اظهار داشت: توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی و تقویت تعاملات اجتماعی در جوامع محلی با هدف عبور از چالش‌های اجتماعی و محیطی از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: سال ۹۴ موافقت نامه همکاری میان دفتر امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با ۱۳ استانداری که یکی از آن‌ها این استان بود بسته شد تا طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی به صورت پایلوت اجرا شود.

محبوبه معتکفی افزود: سال ۹۵ این طرح اجرا شد و سیستان و بلوچستان با توجه به نوع عملکرد و وسعت کاری در ۱۹ شهرستان، رتبه نخست را میان ۱۳ استان از آن خود کرد.

وی ادامه داد: امسال نیز مرحله نخست این طرح از امروز آغاز شده و مرحله دوم آن از ۲۰ تیرماه اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: بانوان شرکت کننده در زمینه افزایش میزان مشارکت جوامع محلی در برنامه ریزی مدیریت امور شهری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، دستیابی به نقشه راه ارتقای تاب آوری اجتماعی و کنترل کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در مناطق حاشیه‌ای آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مرحله دوم این طرح از ۲۰ تیر با نظارت مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

آموزش توان افزایی بانوان سیستان وبلوچستان

برچسب ها: آموزش ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار