معاون سیاسی استانداری لرستان از اعزام ۱۵۷ بازرس به دستگاه‌های دولتی همزمان با هفته حجاب و عفاف خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز در جلسه استانی حجاب و عفاف در بیت نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: در حوزه اجتماعی ستاد صیانت از حریم امنیت اجتماعی فعال است که یکی‌از کارگروه‌های آن کارگروه گروه حجاب و عفاف است.

وی به تشریح فعالیت‌های کارگروه حجاب و عفاف پرداخت و افزود: یکی‌از برنامه‌های این کارگروه انجام بازرسی از دستگاه‌های دولتی است به‌طوری‌که ۱۵۷ بازرس در قالب اکیپ‌های دو نفره و سه نفره به ادارات فرستاده می‌شوند.

خجسته‌پور نظارت بر پوشش کارکنان و وظایف درون سازمانی دستگاه‌ها برای فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف را از وظایف بازرسین حجاب و عفاف ذکر کرد و ادامه داد: سال گذشته هم این بازرسی‌ها صورت گرفت و دستگاه‌های برتر شناخته شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت توجه به عفاف و حجاب در ادارات، خاطرنشان کرد: این برنامه هم در هفته حجاب و عفاف انجام می‌شود و افراد بازرس نیز مشخص شدند این در حالی است که در کنار این موضوعات بازرسی‌ها در طول سال به صورت نامحسوس انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه‌بر موارد فوق، برنامه‌هایی هم توسط دفتر امور بانوان استانداری برای فرهنگ‌سازی مناسب عفاف و حجاب مشخص شده است، کمااینکه در عین حال هم نهایت همکاری را با حجت‌الاسلام عباس‌زاده خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

اعزام ۱۵۷ بازرس به دستگاه‌های دولتی همزمان با هفته حجاب و عفاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار