معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای مدیریت و بهبود شرایط موجود تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای مدیریت و بهبود شرایط اقتصادی موجودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  قربان میرزایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه ۲۷ پروزه جدید برای سال جاری از سوی ستاد فرماندهی ابلاغ شده است گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید برنامه عملیاتی این پروژه‌ها را تدوین و برای تصویب به دبیرخانه ارائه کنند.

وی افزود: علاوه بر این باید گزارشی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال گذشته و بسته‌های حمایت از رونق و اشتغال، تدوین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با اشاره به دیدار اخیر مدیران اجرایی کشور با رئیس جمهور خاطر نشان کرد: شرایط کشور در این دیدار تشریح شد و موضوعات مهمی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

میرزایی افزود: دشمن شیپور جنگ اقتصادی را نواخته و با ایجاد فضای سخت و تحریم، تصور این را دارد که کشور را به زانو در آورد و با توام کردن فشار‌های داخلی و خارجی، جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشد.
 
وی تاکید کرد: آنچه مهم است، دپیلماسی فعال وزارت امور خارجه و پیش بینی سناریو‌های مختلف برای بدترین شرایط ممکن می‌باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی خروج آمریکا از برجام را نشان از آن دانست که این معاهده بین المللی یک توافق برد – برد بوده و ایالات متحده به دلیل عدم قبول این برد برای کشورمان، اقدام به خروج از آن کرده است.

میرزایی تاکید کرد: در این شرایط، حفظ و ایجاد اشتغال، رفع موانع تولید و تقویت آن، مبارزه با فقر و تنظیم بازار، اولویت‌هایی به شمار می‌رود که باید به آن توجه داشت.
 
وی رفع دغدغه مردم برای تامین کالا‌های اساسی و جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت‌ها را از جمله موارد دیگری عنوان کرد که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی در دستگاه ها، کاهش هزینه‌های جاری، تسهیل در روابط کاری و همچنین تلاش و برنامه ریزی برای حفظ تورم تک رقمی باید بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

میرزایی شجاعت در مدیریت و تصمیم گیری از سوی مدیران، حضور در میان مردم و ارائه گزارش کار به آن‌ها و نیز استفاده از ظرفیت نخبگان و گروه‌های مرجع را امری ضروری دانست و تصریح کرد: با تقویت وفاق و همدلی از این شرایط با سربلندی عبور خواهیم کرد.
 
انتهای پیام// ه.ز
 
برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی
برچسب ها: بخش خصوصی ، تحریم ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.