مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: تمام جایگاه‌های سوخت این منطقه بزودی مجهز به دوربین‌های قابل اتصال به شبکه (آی پی دار) می‌شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کوروش بالادست  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در گردهمایی جایگاهداران منطقه زاهدان استفاده از دوربین‌های آی پی دار در جایگاه‌ها را ضروری دانست و اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و شورای تامین سیستان و بلوچستان، فرصت ۲ ماهه به جایگاه‌های عرضه سوخت داده شده تا نسبت به تجهیز محل کار خود به دوربین‌های مداربسته با قابلیت اتصال به شبکه اقدام کنند.

وی همچنین از جمع آوری خرده فروشی جایگاه‌های سوخت و انتقال آن به مکان‌هایی خارج از جایگاه‌ها خبر داد.

وی در زمینه واگذاری جایگاه‌های جدید عرضه سوخت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: واگذاری جایگاه جدید با توجه به ضرورت عملیاتی و توجیه اقتصادی محل عرضه پس از کسب مجوز‌های لازم از سوی ستاد شرکت و کارگروه استانی انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تصریح کرد: افزایش و کاهش سهمیه جایگاه‌ها منوط به تجزیه، تحلیل و بررسی‌های کارشناسی شده از سوی شرکت است.

بالادست افزود: در صورت نیاز و با توجه به تجزیه و تحلیل دلایل افزایش و کاهش مصرف، سهمیه سوخت جایگاه‌ها افزایش یا کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ع

نصب  دوربین‌های آی پی دار  در جایگاه‌های سوخت زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار