وزیر ارتباطات در خصوص اختلاف بین لیست دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی بانک مرکزی و وزارت ارتباطات توضیحی در صفحه توئیتر خود ارائه کرد.

توضیح وزیر ارتباطات در مورد اختلاف بین لیست بانک مرکزی و وزارت ارتباطات + عکسگزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بانک مرکزی فهرست شرکت‌هایی را که از تاریخ 21 فروردین ماه امسال تاکنون ارز رسمی به نرخ 4200 تومان دریافت کرده‌اند را منتشر کرد. این فهرست شامل نزدیک به یک هزار و 500 شرکت دریافت کننده ارز دولتی است و در آن نام واردکنندگان میوه، حبوبات، چای، برنج، گوشت گوساله و گوسفندی و همچنین لوازم خانگی، تلفن های همراه، لپ تاپ و لوازم تاسیساتی مشاهده می شود.

این در حالی است که وزارت ارتباطات نیز پیشتر لیست شرکت های وارد کننده تلفن همراه با ارز 4200 تومانی را اعلام کرده بود. بین لیست منتشر شده وزارت ارتباطات و بانک مرکزی اختلاف آماری وجود دارد. آذری جهرمی، وزیر ارتباطات اختلاف آماری بین لیست منتشر شده توسط وزارت ارتباطات و بانک مرکزی را ناشی از بازه زمانی گزارش ها عنوان کرد و نوشت:

"اختلاف آماری بین لیست منتشر شده توسط وزارت ارتباطات و لیست بانک مرکزی گزارش شده است. دلیل آن مربوط به بازه زمانی گزارش است. گزارش وزارت ارتباطات مربوط به اول فروردین تا ۲۹ خرداد است در حالیکه بازه گزارش بانک مرکزی از ۲۱ فروردین تا ۹ ام تیرماه می باشد. گزارش بانک مرکزی دقیق تر است."

توضیح وزیر ارتباطات در مورد اختلاف بین لیست بانک مرکزی و وزارت ارتباطات + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۱ تير ۱۳۹۷
اقای جهرمی واقعاً شخصی انقلابی وفعال هستند . الان در استان کرمان با دستورایشان خیلی از نقاط کور برای آنتن دهی موبایل رفع گردید . اگر انتشار لیست توسط وزارت ارتباطات نبود بعید بود لیست اصلی منتشر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۱ تير ۱۳۹۷
درود بر وزیر ارتباطات خداوند به او خیر دهد
آخرین اخبار