مدیر کل امور مرزی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده در مرز میرجاوه توضیحاتی داد.

مرز‌های ایران در اوج امنیت است/سعید براتی سالم است/اربعین امسال بهتر خواهد بود شهریار حیدری مدیر کل امور مرزی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به امنیت مرزهای کشور اظهار کرد: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران با هوش, ذکاوت و بیداری شبانه‌روزی مرزبانان و نیرو‌های اطلاعاتی در اوج امنیت و حفاظت کامل است.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که  هر از چند گاهی اطراف مرزهای کشورمان رخ می‌دهند به خاطر حرکت اشرار و گروهک‌های تروریستی است که از سوی کشور‌های غربی_عربی حمایت می‌شوند, افزود: با توجه به اشرافی که نیروهایمان در سراسر مرزهای کشور دارند؛ هرگونه حرکتی رصد می شود و دشمنان نتوانسته اند کاری انجام دهند و در موارد خاص هم دچار شکستهای بزرگی شده اند.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده در مرز میرجاوه نیز گفت: در تصاویری که از سوی یک رسانه متعلق به اشرار منتشر شد, دیدیم سعید براتی در صحت کامل به سر می برد و در اختیار آنهاست.

حیدری افزود: از طریق دیپلماسی و گفتگوهایی که با پاکستان در جریان است پیگیر آزادی  این مرزبان عزیز هستیم, تاکید کرد: دولت پاکستان باید جوابگوی آزادی این مرزبان باشد.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور خاطرنشان کرد: از آنجا که این اشرار در پاکستان حضور دارند و ما از طریق این کشور به آنان دسترسی داریم؛ مراتب اعتراض خود نسبت به آزادی سعید براتی را به سفیر این کشور در تهران و سرکنسولگری آنان در سیستان و بلوچستان رسانده ایم. 

انتهای پیام/

مرزهای جمهوری اسلامی ایران  در امنیت کامل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار